سامانه بتا بانک رفاه کارکاران ظرفیت بسیار مناسبی برای ارائه خدمات به مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی است

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل لالقانی با بیان اینکه خوشبختانه استقبال خوبی از این سامانه در بین جامعه هدف صورت گرفته است، از طرح «الماس رفاه» به عنوان یکی از طرح های فروش اقساطی این سامانه یاد کرد. سامانه بتا و گفت: بر این اساس از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه حدود دو میلیون نفر با استفاده از ظرفیت این طرح اقدام به خرید کالا و خدمات پرداختی کرده اند.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران ادامه داد: پذیرندگان یا فروشگاه های سراسر کشور در صورت همکاری با بانک رفاه و استفاده از تسهیلات این سامانه، امکان فروش کالا و خدمات را به صورت پرداختی به مشتریان معرفی شده از سوی بانک دارند.

دکتر اسماعیل لالقانی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه حدود 4 هزار و 700 رسیور یا مغازه در قالب این سامانه با بانک رفاه کارگران همکاری داشته اند.

وی از طرح کیف پول الماس به عنوان یکی دیگر از طرح های اعتباری ارائه شده در سامانه بتا یاد کرد و گفت: این طرح به منظور ایجاد بستری برای خرید کالاهای مصرفی به صورت پرداختی از طریق فروشگاه های زنجیره ای طرف قرارداد اجرا شد.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پایان خاطرنشان کرد: مایه مباهات است که به منظور ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت های اجتماعی همواره سعی در تنوع بخشیدن و توسعه خدمات برای تمامی مشتریان بانک رفاه به ویژه داشته ایم. مستمری بگیران و بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی برای اطمینان از دسترسی به خدمات و محصولات اقدامات لازم و فراهم آوردن بسترهای مناسب را انجام دهند.

گفتنی است سامانه «بتا» (سکوی اعطای اعتبار) بانک رفاه کارگران از طریق آدرس اینترنتی beta.refah-bank.ir قابل دسترسی و استفاده است.

دیدگاهتان را بنویسید