افزایش سرمایه اخیر بانک رفاه کارکاران نقطه عطفی در تاریخ این بانک محسوب می شود

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر علیرضا عسگریان در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی (بانک، بورس و بیمه) در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: بدون شک وزیر محترم تعاونی ها، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل و هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی و مدیرعامل و هیات مدیره این بانک نقش بسزایی در کسب این موفقیت داشته اند و شایسته تقدیر هستند.

وی ادامه داد: با ثبت نهایی افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران، بستر ارائه خدمات مناسب توسط این بانک به عموم مردم به ویژه مستمری بگیران و بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی فراهم می شود.

دکتر علیرضا عسگریان با بیان اینکه بانک رفاه کارگران می تواند پاسخگوی طیف وسیعی از نیازهای جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی باشد، خاطرنشان کرد: شناسایی و رفع این نیازها از طریق تشکیل کارگروه های مشترک بین بانک و نمایندگان سازمان تامین اجتماعی امکان پذیر است. بازنشستگان نیازهای بیمه ای، گردشگری، سرمایه گذاری و … از جمله نیازهایی است که بانک رفاه می تواند علاوه بر ارائه خدمات اعتباری به آنها رسیدگی کرده و از این طریق رفاه و کیفیت زندگی این عزیزان را ارتقا دهد.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نقش افزایش سرمایه بانک رفاه کارکاران در حوزه رفاه اجتماعی اشاره کرد و گفت: این بانک بزرگترین حامی سازمان تامین اجتماعی در اجرای برنامه های اجرا و توسعه و با توجه به ماموریت های گسترده و متنوعی که این سازمان انجام می دهد، با رشد سرمایه و توان مالی بانک رفاه، فرصت و بستر حمایت از این برنامه ها بیش از پیش فراهم می شود.

وی تصریح کرد: بانک رفاه باید بر اساس شاخص های بانک مرکزی برای حمایت از سازمان تامین اجتماعی و ارائه خدمات مناسب به ذی نفعان آن اقدام کند و طبیعتا میزان سرمایه و کفایت سرمایه یکی از شاخص های اصلی در این حوزه است. “

دکتر عسگریان در پایان به اقدامات توسعه ای بانک رفاه کارگران در سال های اخیر از جمله افزایش سرمایه این بانک به 660 هزار میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: پیشرفت مناسب این اقدامات بیش از هر چیز مرهون عملکرد بانک رفاه کارگران است. مدیران و کارکنان این بانک که جای تقدیر و تشکر دارد بی شک با افزایش ظرفیت و توانمندی های بانک رفاه، دست این بانک و سازمان تامین اجتماعی برای ارائه خدمات مناسب به ذی نفعان بازتر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید