اعلام افزایش 750 درصدی سودآوری بانک رفاه کارکاران در مجمع عمومی

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این مجمع روز چهارشنبه 11 شهریورماه با حضور دکتر سید عباس حسینی معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی در محل وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد. احمد هانی نوذری، معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر قربان اسکندری، مدیرکل امور بانکی و بیمه ای وزارت اقتصاد و دارایی، نمایندگان سازمان بورس و اوراق بهادار، رئیس مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره بانک رفاه و معاونین این بانک در مجتمع آموزشی رفاه اجتماعی ولنجک بانک رفاه برگزار شد.

دکتر سید عباس حسینی معاون بانکی، بیمه ای و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد و دارایی طی سخنانی در این مجمع از سلامت و انضباط کاری بانک رفاه کارگران قدردانی کرد و گفت: عملکرد این بانک از طریق مختلف انجام می شود. زمینه ها بسیار ارزشمند است و بررسی شاخص ها عملکرد این بانک نشان از رعایت قوانین و مقررات مربوطه دارد.

وی افزود: از جمله شاخص هایی که در کار رفاه کارگران قابل تقدیر است، تراز مطالبات هزینه ای است. عملکرد بانک در این حوزه و تصمیمات اجرایی این بانک در این حوزه می تواند الگویی برای سایر بانک ها باشد.

اعلام افزایش 750 درصدی سودآوری بانک رفاه کارکاران در مجمع عمومی

معاون بانکی، بیمه ای و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد و دارایی بانک رفاه کارگران را متعلق به کارگران و مستمری بگیران دانست و تاکید کرد: اقدامات این بانک در زمینه ارائه خدمات به این بستگان بسیار ارزشمند و شایسته است. به رسمیت شناختن.

وی به میزان وجوه پرداختی بانک کارگران رفاه به سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: کل مطالبات بانک از این سازمان در مقطعی به 88 هزار میلیارد تومان رسید که با همکاری و تلاش خوب وزارت تعاون محقق شد. ، کار و مراقبت اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی و بانک تامین اجتماعی با سهام ارزنده آن مطالبات را تهاتر کرد و سازمان تامین اجتماعی در واقع از لیست بدهکاران عمده بانکی خارج شد.

دکتر حسینی به سطح کفایت سرمایه بانک رفاه کارگران اشاره کرد و گفت: لازم است با افزایش سرمایه این بانک بستری برای ارائه خدمات به مشتریان فراهم شود و ساختار مالی بانک رفاه کارگران تقویت شود تا شاهد بهبود کفایت سرمایه بانک

پرتال خبری بانک رفاه اخبار اقتصادی آخرین و مهم ترین اخبار

دکتر احمد هانی نوذری معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این دیدار گفت: این وزارتخانه تلاش کرد با پرداخت بدهی بانک ها زمینه توسعه فعالیت های این بانک را فراهم کند. سازمان تامین اجتماعی به بانک رفاه کارگران در یک سال اخیر.

وی افزود: سهامی که بابت بدهی سازمان تامین اجتماعی به بانک نیکوکار واگذار شد بسیار ارزشمند است و بازدهی خوبی دارد.

دکتر قربان اسکندری مدیرکل امور بانکی و بیمه ای وزارت اقتصاد و دارایی نیز در این جلسه در سخنانی گفت: عملکرد بانک رفاه کارکاران در شاخص های مختلف بسیار ارزشمند و منطبق بر قوانین و مقررات است که سزاوار قدردانی است

پرتال خبری بانک رفاه اخبار اقتصادی آخرین و مهم ترین اخبار

وی افزود: کاهش نسبت مطالبات، رشد 59 درصدی درآمد در مقابل کاهش 39 درصدی هزینه ها، نسبت اهرمی، تسویه تسهیلات کلان و …. از جمله مواردی است که نشان می دهد بانک مدیریت بسیار قوی دارد.

در این جلسه دکتر اسماعیل لعل غنی مدیرعامل بانک رفاه کارگران گزارشی از عملکرد این بانک در سال 1400 ارائه کرد و گفت: تمامی برنامه های توسعه ای بانک با محوریت بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی بوده و خود را موظف می دانیم. ارائه خدمات در این بخش را بیش از پیش گسترش دهد.

وی افزود: امسال علاوه بر افزایش 12 میلیون تومانی تسهیلات اعتباری مستمری بگیران، تعداد تسهیلات را نیز افزایش داده ایم و در حال حاضر به طور متوسط ​​ماهانه 60 هزار فقره تسهیلات غیرحضوری در این بخش پرداخت می شود.

دکتر لله غنی در خاتمه تصریح کرد: تمامی دستاوردهای بانک رفاه کارگران در سال 1400 مرهون حمایت های ارزنده وزارتخانه های اقتصاد و دارایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به ویژه سازمان تامین اجتماعی است که از این نهاد حمایت می کند. برنامه های توسعه این بانک و کارکنان آن پرتلاش و متعهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید