تفاهم نامه بین بانک رفاه کارکاران و شرکت های تاپیکو و گرین تانک امضا شد.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این تفاهم نامه ها به امضای دکتر اسماعیل لالقانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران و دکتر مسعود اسمهانی مدیرعامل شرکت تاپیکو و دکتر محمدرضا رسید. نمایشگاه پتروشیمی طی مراسمی جداگانه در غرفه این شرکت ها در این نمایشگاه یزدانی کاشانی مدیرعامل شرکت مخازن سبز.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران طی سخنانی در مراسم امضای این تفاهم نامه ها بر لزوم حمایت از سرمایه گذاری و افزایش تولید در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی تاکید کرد و گفت: بدون شک این صنعت برای تکمیل نیاز به حمایت های بیشتری دارد. یک زنجیره ارزش برای تولید محصولات نهایی.» اینها بانک ها هستند.

تفاهم نامه بین بانک رفاه کارکاران و شرکت های تاپیکو و گرین تانک امضا شد.

دکتر لالقانی از انتشار اوراق گواهی سپرده بلندمدت ویژه سرمایه گذاری توسط بانک رفاه کارگران خبر داد و انتشار این اوراق را یکی از اقدامات موثر این بانک برای حمایت از طرح های سرمایه گذاری و توسعه واحدهای تولیدی عنوان کرد و گفت: اوراق بهادار که به منظور حمایت از تولید ملی و در راستای تامین مالی پروژه های مختلف اقتصادی (تولیدی، ساختمانی و خدماتی) بر اساس ضوابط و مقررات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران منتشر می شود.

وی افزود: بانک رفاه کارگران در انتشار این اوراق ضمن حصول اطمینان از حداقل سود مورد انتظار سپرده گذاران، بر اساس ضوابط مندرج در بانکداری اسلامی بدون ربا بر نحوه استفاده از سپرده ها نظارت می کند.

دکتر لالقانی صدور گواهی اعتبار مولد (GAM) را از دیگر اقدامات بانک رفاه برای حمایت از واحدهای تولیدی عنوان کرد و گفت: این اوراق ابزار بانکی جدیدی برای تامین اعتبار واحدهای فعال در بخش های مولد یک اقتصاد است که می توانند بازی کنند. نقش موثری در افزایش اثربخشی سیاست های مالی زنجیره ایفا و ایجاد زمینه ای برای ایمن سازی معاملات بین خریداران و فروشندگان. بانک رفاه کارگران به عنوان نهادی واسط بین تولیدکنندگان و خریداران محصولات تولیدی، با انتشار این اوراق، به نوعی اعتبار چرخه تولید را تضمین می کند.

3B2A6141(1) خبر خاکستری

دکتر اسمهانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) طی سخنانی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با بانک رفاه کارگران ضمن قدردانی از حمایت های این بانک از این شرکت گفت: بر اساس برنامه های توسعه ای شرکت تاپیکو برای سال جاری به 15 پروژه نیاز دارد.این سرمایه گذاری است که بدون شک نقش بانک رفاه در این زمینه بسیار تعیین کننده است.

دکتر یزدانی کاشانی، مدیرعامل شرکت تانک سبز پتروشیمی ازالویه نیز در مراسم امضای قرارداد همکاری با بانک رفاه کارگران گفت: از حمایت بانک رفاه از شرکت تانک سبز تشکر می کنیم و بدون شک این شرکت توسعه متقابل خواهد داشت. همکاری با این بانک با توجه به پیشرفت موثر برنامه های توسعه در سال جاری اقدام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید