گام بلند بانک رفاه کارکاران و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) در مسیر هم افزایی

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این نشست با هدف بررسی بسترهایی برای توسعه همکاری های متقابل بانک و شستا با حضور دکتر علیرضا عسگریان معاون رفاه اجتماعی و امور اقتصادی وزارتخانه برگزار شد. تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، دکتر اسماعیل لالقانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران، دکتر عارف نوروزی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) برگزار شد.

در این جلسه معاونان سازمان تامین اجتماعی، برخی از مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران بانک رفاه کارگران و مدیران اجرایی هلدینگ ها و شرکت های تابعه تامین اجتماعی و شرکت سرمایه گذاری حضور داشتند و به تشریح اهمیت این هم افزایی، نقش آن در تحقق اهداف شعار سال و رشد تولید و اشتغالزایی پرداختند.

گام بلند بانک رفاه کارکاران و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) در مسیر هم افزایی

معاون اجتماعی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه در این دیدار گفت: سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران وظیفه دارند آینده کارگران و مستمری بگیران تحت پوشش را تامین کنند و این امر با هم افزایی محقق می شود. “

دکتر علیرضا عسگریان با بیان این مطلب به ظرفیت بانک رفاه برای افزایش سرمایه به منظور ارائه خدمات به بخش های تولیدی و کارگری کشور اشاره کرد و گفت: بدون شک این افزایش سرمایه مرهون تلاش مدیران عالی این بانک است. وزارت، سازمان و بانک و تلاش و تعهد همه پرسنل این مجموعه ها محقق شد، می تواند بر اقدامات و فعالیت های تولیدی و اقتصادی شرکت ها و صندوق های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأثیرگذار باشد و زمینه را فراهم کند. برای تحقق اهداف توسعه

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه به ظرفیت هم افزایی بانک رفاه کارگران و زیرمجموعه های آن اشاره کرد و گفت: این هم افزایی باید در حوزه های «تصفیه» و «تصفیه» مورد توجه قرار گیرد. تامین نقدینگی و سرمایه گذاری

وی با بیان اینکه بانک رفاه کارگران در سال های اخیر در راستای ارتقای ظرفیت و توانمندی های خود دستاوردهای ارزشمندی داشته است، تصریح کرد: حضور بانک رفاه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سرمایه بزرگی برای این وزارتخانه و این وزارتخانه است. شرکت های تابعه و با وجود ظرفیتی که در این بانک وجود دارد نیازی به استفاده از خدمات سایر بانک ها نیست.

دکتر عسگریان با تاکید بر ارائه خدمات ویژه بانک رفاه کارگران به شرکت های تابعه این وزارتخانه گفت: با اقدامات توسعه ای که در سال های اخیر در زمینه نرم افزاری و سخت افزاری این بانک انجام شده است، بستر ارائه این خدمات بیشتر فراهم شده است. از قبل.

وی افزود: مدیران ارشد بانک رفاه کارگران به صراحت اعلام می کنند که آمادگی ارائه خدمات بالاتر از سایر بانک ها به این شرکت ها را دارند و تاکید می کنم با توجه به نقش این بانک در پیشبرد برنامه های توسعه ای وزارتخانه حتی اگر خدمات کمتری ارائه می دهد. ما موظف به توسعه همکاری متقابل هستیم.

معاون رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این بانک متعلق به ذی نفعان این وزارتخانه است، یعنی 55 میلیون نفری که به نحوی از ما خدمات دریافت می کنند و اطمینان حاصل کنیم. آینده این ذینفعان، ما نیاز به توسعه و تقویت هم افزایی داریم. بیایید اقدام کنیم.

وی «توسعه صادرات»، «خروج بنگاه ها» و «تامین مالی» را از ضروریات این هم افزایی برشمرد و گفت: باید با هم حرکت کنیم و با تجمیع اعتبارات، زنجیره تامین خدمات را تکمیل کنیم. بدون شک نمی توانیم آینده مشمولان را با سرمایه های پراکنده تضمین کنیم.

دکتر عسگریان تصریح کرد: برگزاری نشست های هم افزایی بسترهای توسعه اقدامات و فعالیت ها را فراهم می کند و دکتر مرتضوی وزیر عالی تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز بر برگزاری این جلسات و توسعه همکاری دوجانبه.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیز طی سخنانی در این جلسه گفت: تسویه بدهی 106 هزار میلیارد تومانی این سازمان به بانک ها که از سال 93 تا 1400 انباشته شده بود نقطه عطفی در تاریخ این سازمان است. .

2(31) خبر خاکستری

دکتر میرهاشم موسوی رویکرد انقلابی و جهادی در حکومت‌داری را تعهد به آینده در کنار مدیریت چالش‌های کنونی عنوان کرد و گفت: دولت سیزدهم مردم این رویکرد را برای غلبه بر چالش‌ها و مشکلات موجود در اقتصاد کلان عمدتاً با بیان بیان نارضایتی؛ به چالش های آینده توجه کنید. رویکرد تحول آفرین دولت سیزدهم مردمی که به فضل الهی بسیاری از کاستی ها را جبران کرده است با قوت و قدرت در سازمان بیمه گر ادامه خواهد داشت. 106 هزار میلیارد تومان بدهی بانکی در این مدت در سازمان بیمه اجتماعی تسویه شد که اتفاقی بی نظیر در تاریخ نظام بانکی کشور است. حوزه سرمایه گذاری تامین اجتماعی در سال گذشته 54 درصد رشد سود داشته و امیدواریم این نرخ رشد در سال های آینده افزایش یابد.

دکتر موسوی تصریح کرد: ما در حکمرانی و مسئولیت خود دو رویکرد و تعهد داریم. یکی التزام به شرایط فعلی و پاسخ به شرایطی است که سال ها می طلبد و دوم تعهد به وضعیت آینده و شرایط آینده که از تعهدات سال ها مهمتر است، زیرا این تعهدی است که ما باید در مسئولیت های خود نسبت به آینده داشته باشیم. اساساً رویکرد انقلابی و جهادی به حکومت داری بیش از آنکه تعهد به وضعیت موجود و حال از نظر مسئولیت باشد، التزام به آینده است.

وی افزود: دولت سیزدهم مردم این رویکرد را برای رفع چالش ها و مشکلات موجود در اولویت قرار داده است که عمدتاً با واژه عدم تعادل کلان اقتصادی از جمله عدم تعادل کلان اقتصادی، عدم تعادل بودجه و بانک و پول و نظام بانکی و عدم تعادل صندوق بیمه بیان می شود. به چالش های آینده بپردازیم و به عبارتی نقش اساسی و مهم خود را در آینده حکومت داری ایفا کنیم.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران نیز طی سخنانی در این جلسه گفت: این بانک مزین به نام شریف کارگران و متعلق به مستمری بگیران و بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی است و موظفیم بهترین خدمات را به آنها ارائه دهیم.

3(23) خبر خاکستری

دکتر اسماعیل لالقانی سازمان تامین اجتماعی را بزرگترین سازمان اجتماعی کشور خواند و اظهار داشت: بیش از 50 میلیون نفر در کشور به نحوی از این سازمان خدمات دریافت می کنند و برای اینکه پاسخ مناسبی به مطالبات آنها داشته باشیم نیازمندیم افزایش هم افزایی دادن

با تشکر ویژه از زحمات دکتر مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونین ایشان و دکتر موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در راستای توسعه هم افزایی زیر مجموعه های این وزارتخانه و سازمان گفت: دکتر نوروزی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی نیز با جدیت به دنبال این مهم است و بر ضرورت تحقق آن تاکید دارند که جای تقدیر و تشکر دارد.

دکتر لالقانی تصریح کرد: باید سایر مقررات صنعت بانکداری را رعایت کنیم و به گونه ای که پایه پولی کشور افزایش پیدا نکند و بدون تجاوز از سوی بانک مرکزی، مطابق با اهداف سرمایه گذاری عمل کنیم. در حوزه سازمان تامین اجتماعی، چنین امری با همکاری متقابل محقق می شود.

وی به ظرفیت بانک رفاه کارگران در راستای شرکت شستا اشاره کرد و به افزایش سرمایه آن بانک به عنوان یکی از مهمترین این ظرفیت ها اشاره کرد و گفت: با حمایت وزیر محترم تعاون، کار و بهزیستی و مدیرعامل محترم سازمان تامین اجتماعی، سرمایه کارکنان بانک رفاه به مبلغ 620 هزار میلیارد ریال افزایش یافت، بنابراین بیشترین سرمایه ثبت شده در شبکه بانکی کشور به این بانک تعلق می گیرد. افزایش سرمایه به گسترش خدمات بانک در حوزه های تولید و اشتغال کمک می کند.

دکتر لالقانی به گواهی سپرده ویژه این بانک اشاره کرد و گفت: در حال حاضر اسناد پنج طرح بزرگ عمرانی کشور توسط بانک رفاه کارگران منتشر و فروخته شده است تا منابع مورد نیاز این پروژه ها تامین و تامین شود. عملیات استقرار را آغاز کرد.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران از درخواست انتشار 72 هزار میلیارد تومان اوراق گواهی ویژه خبر داد و گفت: متاسفانه کمتر از 10 درصد از این مبلغ متعلق به شرکت های زیرمجموعه شستا است و معتقدیم این شرکت ها باید در اولویت انتشار این اوراق باشند. .

دکتر لالقانی به ظرفیت ارزی صندوق توسعه ملی اشاره کرد و گفت: بانک رفاه کارگران بانک عامل این صندوق است و آمادگی دارد در صورت نیاز این شرکت ها به منابع ارزی از ظرفیت این صندوق استفاده کند.

3B2A4033 خبر خاکستری

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) همچنین از همکاری متعهدانه، مسئولانه، مشتری مدارانه بانک رفاه کارگران با این شرکت قدردانی کرد.

دکتر عارف نوروزی در دومین نشست هم افزایی این بانک و شرکت گفت: امیدوارم از این بستر که برای تقویت هم افزایی ایجاد شده است، به درستی استفاده شود و با تقویت همکاری های متقابل اهداف توسعه محقق شود.

وی تصریح کرد: همکاری متقابل وزارت تعاون، کار و رفاه، سازمان تامین اجتماعی و بانک همیاری کارگران هر روز در حال توسعه است که جای قدردانی دارد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در پایان گفت: حمایت بانک رفاه کارگران از شرکت های زیرمجموعه شستا بسیار ارزشمند و تعیین کننده است و من به نوبه خود از این حمایت های بی چون و چرا و بی دریغ تشکر می کنم.

3B2A4408 خبر خاکستری شایان ذکر است در حاشیه این نشست و در راستای اهداف شعار سال “کنترل تورم، رشد تولید” و در راستای حمایت از رونق تولید و ایجاد اشتغال، تفاهم نامه همکاری دوجانبه فی مابین رفاه امضا شد. بانک کارگران و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا).

این تفاهم نامه طی مراسمی با حضور دکتر علیرضا عسگریان معاون رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص در حاشیه دومین نشست هم افزایی بانک رفاه کارگران و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) لالقانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران و دکتر عارف نوروزی مدیرعامل سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) وارد شدند.