مدیرعامل بانک رفاه کارگران: 22 بهمن نقطه عطفی است که در تاریخ کشور ماندگار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن این پیام به شرح زیر است:

فرا رسیدن چهل و چهارمین بهار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و ایام فرخنده دهه فجر را تبریک می گویم.

انقلاب شکوهمند ۵۷ نقطه عطفی در تاریخ سیاسی و اجتماعی کشور بود. حادثه ای که سرآغاز تحولات اساسی در تمامی عرصه های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی شد و مردم آزاده و مبارز ایران اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) آغاز عصر جدیدی را جشن گرفتند.

انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگ‌ترین انقلاب‌های قرن بیستم در جهان بود که اهمیت ایران اسلامی را در نظام بین‌الملل دو چندان کرد و این انقلاب را مورد توجه سیاستمداران، تحلیل‌گران و اندیشمندان داخلی و خارجی قرار داد. انقلابی که جرقه بسیاری از اندیشه ها و نظریات متفکران غربی را برانگیخت و غافلگیرکننده بود، اکنون وارد عصر جدیدی شده است که با توجه به تجربه گذشته و نگاه به آینده، برنامه های تحول آفرین خود را پیش می برد.

22 بخمن ماه تجدید میثاق با آرمان های انقلابی است که دوران سخت و حساسی را تاکنون پشت سر گذاشته است. بانک رفاه کارگران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، در دوران شکوهمند انقلاب اسلامی و سرلوحه قرار دادن آرمان های انقلاب و امام، همواره در خط مقدم خدمت رسانی قرار دارد. هموطنان در حوزه مالی و پولی، سلامت و مسئولیت از معضلات اجتماعی کشور هستند و در شرایط بحرانی کنونی تلاش می کنند در گام دوم انقلاب و ورود انقلاب اسلامی به گام دوم نقش آفرینی کنند. مرحله تزکیه نفس و جامعه پذیری با تلاش مضاعف و مشارکت و استفاده از خرد جمعی در نهضت در خدمت دولت سیزدهم مردم و ایفای نقش شایسته در رشد و توسعه کشور و گام برداشتن در جهت تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی است.

اسماعیل لالله غنی

دیدگاهتان را بنویسید