شهادت سردار سلیمانی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است

ساعت: 22:23
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1797999

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهادت سردار سلیمانی را نقطه عطفی در انقلاب دانست و گفت: با شهادت این بزرگ مرد ایران شر دشمن محقق شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرآت، یادواره 251 شهید عشایری استان سمنان با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری ​​در شهرستان مهدیشهر برگزار شد.

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی در یادواره شهدای عشایر استان سمنان در مهدیشهر گفت: شهید قابل توضیح نیست.

فدوی شهادت سردار سلیمانی را نقطه عطفی در انقلاب می داند و اعلام می کند: شهادت این بزرگ مرد ایرانی متوجه کینه توزی دشمن می شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شکست های پی در پی از سیاست های خصمانه دشمنان انقلاب اسلامی گفت: هر اقدامی که علیه جمهوری اسلامی ایران انجام داده اند ناکام مانده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمنان ایران آنقدر نیستند که بخواهند به ما آسیب برسانند اما با ترور حاج قاسم به آرزوی خود رسیدند.

وی با اشاره به نامه شهید سلیمانی قبل از شهادت گفت: حاج قاسم سلیمانی 20 دقیقه قبل از پرواز به بغداد به خدای عزیزش نامه ای عاشقانه نوشت.

فدوی با بیان اینکه دشمنان بارها تلاش کردند سلیمانی را شهید کنند، تصریح کرد: نتوانستند حاج قاسم را بکشند. اگر این بار موفق به چنین عمل شیطانی شدند، به خاطر خود حاج قاسم بود.»

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه شهید سلیمانی تمام تلاش خود را انجام داده است، گفت: اقدامات انجام شده است.

وی با بیان اینکه پدران و مادران شهدا به مقام شفاعت فرزندان خود دست یافتند، افزود: به پدران و مادران شهدا از درگاه خداوند مژده رسیده است که شهدا و خودشان می توانند شفاعت دیگران را داشته باشند.

فدوی با اشاره به اینکه شهدا مجاز به شفاعت دیگران بودند، تصریح کرد: همه کسانی که از نزدیکان شهدا هستند و یا در برنامه های شهدا شرکت می کنند می توانند از شفاعت این شهدا برخوردار شوند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دل مردم ایران از شهادت سردار سلیمانی می لرزد، تصریح کرد: پس از شهادت سردار، دنیا به خواب عمیقی فرو رفت. روز آسیب بیشتری از دشمنان می بیند.

وی با اشاره به اینکه شیطان بزرگ هیچ پیروزی در کارنامه خود ندارد، خاطرنشان کرد: درست است که گاهی فرمانده ما در شب کار بدی انجام می دهد و شهید می کند اما هیچ گاه سابقه پیروزی خود را ندارد.

فدوی با اشاره به اینکه خداوند برای این انقلاب نتایج خوبی کسب کرده است، گفت: خداوند نتایج خوبی برای انقلاب به دست آورده است که ما 43 سال با شر شیطان بزرگ روبرو بوده ایم و همیشه پیروز بوده ایم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر واقع بینانه به فرصت ها و اتفاقات نگاه کنیم، دشمن بر ما برتری دارد اما خواست خدا این است که همیشه در میدان پیروز باشیم.

وی با اشاره به حملات آمریکا به یمن گفت: چندین سال است که یمن مورد حمله قرار گرفته است اما چون قلب انقلاب اسلامی شده و می خواهند انقلاب کنند، دشمنان موفق نمی شوند.

فدوی گفت: شیطان بزرگ سال هاست علیه جمهوری اسلامی فعالیت می کند. اگر مقاومت کنیم به فضل الهی پیروز خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید