اولویت تامین اجتماعی علاوه بر پرداخت مستمری، ارائه خدمات دیگری به مستمری بگیران است

اولویت تامین اجتماعی علاوه بر پرداخت مستمری، ارائه خدمات دیگری به مستمری بگیران است

میرهاشم موسوی به مناسبت روز خانواده و تکریم مستمری بگیران با حضور در مرکز عالی تامین اجتماعی بازنشستگان با اعضای این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در این دیدار گفت: خدمت به بزرگان خانواده ها و پدران و مادران عزیزی که مردم ما را در محضر و محبت اهل بیت(ع) پرورش دادند؛ این مایه مباهات مدیران و کارکنان سازمان بیمه است.

در این دیدار موسوی و اعضای شورای عالی بازنشستگان ضمن تبرک پرچم متبرک بارگاه اباعبدالله الحسین(ع) به بررسی مسائل مربوط به معیشت، سلامت و خدمات اجتماعی مستمری بگیران و مستمری بگیران پرداختند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خدمت بیش از چهار میلیون مستمری بگیر و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و خانواده آنها را مهم ترین رسالت سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد و گفت: از همه امکانات و ظرفیت ها برای ارائه خدمات مطلوب بیشتر استفاده می کنیم. به مستمری بگیران و اولویت سازمان تامین اجتماعی پرداخت مستمری ماهانه به مستمری بگیران است که مهمترین وظیفه این سازمان ارائه خدمات مختلف دیگر در جهت بهبود زندگی اجتماعی مستمری بگیران عزیز می باشد.

موسوی ادامه داد: اعزام مستمری بگیران به زیارت، برگزاری مسابقات ورزشی و سایر فعالیت های فرهنگی و اجتماعی مرتبط با مستمری بگیران به منظور ایجاد نشاط و شادابی برای این عزیزان انجام می شود و امیدواریم با مجموعه اقدامات رضایت بازنشستگان عزیز را تضمین کنیم. که دعای خیرشان حمایت سازمان تامین اجتماعی برای خدمت به جامعه بزرگ تحت پوشش این سازمان باشد.

در این جلسه علی اصغر بیات رئیس مرکز عالی تامین اجتماعی بازنشستگان با تشکر از حضور میرهاشم موسوی در کانون عالی بازنشستگان گفت: مراسم روز بازنشستگان قبل از شیوع کرونا هر ساله در یک واحد برگزار می شد. از پارک های بزرگ تهران و در عین حال پارک های سراسر کشور امیدواریم در آینده نزدیک با همت سازمان مجدداً مراسم های مشابهی را برای ایجاد فضایی شاد برای بازنشستگان عزیز برگزار کنیم.

وی افزود: از حمایت و مساعدت CSR برای بیمه تکمیلی مستمری بگیران که خدمات و حمایت ها را افزایش داده است و CSR 50 درصد هزینه بیمه تکمیلی را بر عهده گرفته است سپاسگزاریم. از سرگیری طرح کرامت رضوی برای اعزام مستمری بگیران به مشهد مقدس و همچنین بازپرداخت وام کرزالحسنه به مستمری بگیران از دیگر اقدامات ارزشمند سازمان تامین اجتماعی است.

در این جلسه برخی از اعضای هیات مدیره کانون سالمندان مستمری بگیران نیز به بیان دیدگاه ها و دیدگاه های خود در خصوص خدمات سازمان تامین اجتماعی و نیازهای مستمری بگیران و بازنشستگان پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید