اعلام جزئیات پرداخت معوقات مستمری بگیران تامین اجتماعی/ معوقات چه زمانی پرداخت می شود؟

اعلام جزئیات پرداخت معوقات مستمری بگیران تامین اجتماعی/ معوقات چه زمانی پرداخت می شود؟

روز جدید : سرانجام تامین اجتماعی نحوه پرداخت معوقات بازنشستگان را اعلام کرد. به گفته مدیرعامل این سازمان، پرداخت معوقات از آبان ماه آغاز و تا اسفندماه ادامه خواهد داشت. لذا پرداخت یکباره معوقات بنا به درخواست مستمری بگیران رد شد.

تامین اجتماعی سرانجام نحوه پرداخت معوقات بازنشستگان را اعلام کرد. به گفته مدیرعامل این سازمان، پرداخت معوقات از آبان ماه آغاز و تا اسفندماه ادامه خواهد داشت. لذا پرداخت یکباره معوقات بنا به درخواست مستمری بگیران رد شد.

به گفته میرهاشم موسوی، موانع موجود برای افزایش دستمزد در سایر سطوح تا سقف 38 درصد به اضافه 515 هزار تومان بر اساس مصوبه وزرای اعضای شورای امنای تامین اجتماعی رفع شد و دستمزد یک ماه را پرداخت کردیم. شهریور با اعمال افزایش 38 درصدی به اضافه 515 هزار تومان. در مهرماه نیز به همین صورت و با افزایش حقوق بازنشستگان را خواهیم داد. برای مستمری بگیران نیز 5 ماه افزایش حقوق داریم و در حال برنامه ریزی و تلاش برای پرداخت 5 ماه آبان تا پایان اسفند هستیم.

موسوی با اشاره به اینکه افزایش حقوق مستمری بگیران سایر رده های سازمان تامین اجتماعی ماهانه حدود 2600 میلیارد تومان بار مالی جدید ایجاد می کند و سالیانه حدود 30 هزار میلیارد تومان هزینه دارد که اگر بیش از حد باشد، معوقات حقوق بگیران از این افزایش می یابد. 5 ماهه اول سال که حداقل ماهیانه 5 میلیون تومان برای هر مستمری بگیر است، در 5 ماه آخر سال تسویه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید