حمایت بانک رفاه کارکاران از اجرای طرح جامع عفاف و حجاب

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل لالقانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران طی سخنانی در این جلسه که در محل این بانک برگزار شد، به تشریح و تشریح طرح کلی عفاف و حجاب پرداختند. وی از مهمترین اقدامات اجرایی و برنامه های توسعه ای در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را تبیین کرد و گفت: جامعه هدف بانک رفاه در این حوزه شامل مخاطبان داخلی (همکاران) و بیرونی (مشتریان) است و سعی کردیم از ابزارهای مختلف با توجه به این موضوع استفاده کنیم. روحیه و ادبیات هر گروه برای رسیدن به اهداف مورد نظر
وی از تمایل بانک رفاه کارگران برای حمایت از طرح جامع عفاف و حجاب خبر داد و گفت: آمادگی داریم در هر بخشی از اجرای طرح که نیاز به حمایت داشته باشد سهم خود را هزینه کنیم.
دکتر لالقانی بر نقش فضای مجازی در اجرای طرح مذکور تاکید کرد و گفت: شبکه های اجتماعی این ظرفیت را دارند که پیام را با سریع ترین وجه به مخاطبان منتقل کنند. فقط محتوای مرتبط باید ایجاد شود که مناسب جامعه هدف باشد. در این حوزه (تولید محتوای شبکه های اجتماعی) نیز می توانیم یاور ستاد امر به معروف و نهی از منکر باشیم.
وی تصریح کرد: بانک رفاه کارگران وظیفه خود می داند با سهم خود از متولیان امر برای تحقق اهداف طرح جامع عفاف و حجاب حمایت کند.
حجت الاسلام احمدی نماینده ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور نیز از بانک رفاه کارگران به عنوان یکی از بانک های پیشرو در حوزه عفاف و حجاب یاد کرد و گفت: توجه بانک رفاه به این موضوع ناشی از نگاه صداقت و مسئولیت پذیری.» که در لایه های مختلف این بانک ادامه دارد.
حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه برای تحقق اهداف طرح جامع عفاف و حجاب باید فرهنگ سازی مناسب انجام شود، خاطرنشان کرد: بانک رفاه کارگران می تواند همکار ستاد امر به معروف و نهی از منکر باشد. در راستای این فرهنگ سازی. بسترهای اطلاعاتی بانکی می توانند ابزار قدرتمندی برای این منظور باشند.

دیدگاهتان را بنویسید