اجرای ۱۰۸ پروژه داوطلبی توسط جمعیت هلال احمر استان ایلام

در کنفرانس به مناسبت روز جهانی داوطلب گفته شد؛

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام به خدمات ارائه شده توسط داوطلبان این جمعیت اشاره کرد و افزود: با استفاده از ظرفیت خیرین و داوطلبان 108 طرح داوطلبانه در استان ایلام انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری موج ایلام

گلمرضا علیمحمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در همایش روز جهانی داوطلب تجلیل از داوطلبان و خیرین جمعیت هلال احمر که با حضور کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر استان ایلام برگزار شد. ، بیان کرد: این جامعه موفق شد 7 میلیارد تومان کمک ملی به دست آورد. برای جذب خدمات درمانی و 2.5 میلیارد وام به بیماران و مددجویان نیازمند از این جمعیت.

وی در ادامه به خدمات ارائه شده توسط داوطلبان این جمعیت اشاره کرد و افزود: با استفاده از ظرفیت خیرین و فعالیت هایی که در قالب 108 طرح داوطلبانه از جمله کاروان های سلامت، اردوگاه های زندان و … انجام شد بیش از 80 مورد هزار نفر جمعیت استان از خدمات این جمعیت بهره مند شده اند.

وی به افزایش 16 برابری اعتبارات استانی اشاره کرد و افزود: خوشبختانه تحقق این هدف منجر به ارائه اقدامات مطلوب برای ارائه خدمات شده است.

وی خاطرنشان کرد: در اربعین امسال شاهد توسعه شگرف در حوزه زیرساختی بوده ایم و بیشترین توسعه در حوزه راه صورت گرفته و این امر منجر به کاهش تصادفات جاده ای شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام ادامه داد: در اربعین امسال جمعیت هلال احمر استان ایلام خدمات چشمگیر و فرخنده زیادی را به زائران ارائه کرد.

علیمحمدی با اشاره به افزایش 7 برابری اعتبارات ملی گفت: طرح داروسازی هلال احمر یکی از بزرگترین طرح هایی است که هدف آن تامین دارو به ویژه داروهای بیماران خاص است.

علیمحمدی در خاتمه تصریح کرد: روز جهانی داوطلب در جمعیت هلال احمر بهانه ای است برای قدردانی از کسانی که بدون هیچ چشم داشتی و تنها با تکیه بر وظیفه شهروندی و انسانی خود، آمادگی خود را برای فداکاری و کمک به همنوعان اعلام می کنند و در جبهه حضور فعال دارند. خط بشر



آیا این خبر مفید بود؟