35 تیم هلال احمر در ایلام در ایام اربعین حسینی در حال ارائه خدمات هستند


ساعت: 11:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۰۱
کد خبر: 1884879

رئیس جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: 35 تیم هلال احمر در ایام اربعین حسینی در ایلام خدمات رسانی می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، غلامرضا علی محمدی رئیس جمعیت هلال احمر استان ایلام در گفتگو با اصحاب رسانه گفت: بر اساس اجرای طرح ویژه امداد و نجات اربعین حسینی، 35 تیم عملیاتی امداد و نجات به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند. در پایگاه های ثابت و موقت و پاسگاه مرزی مهران به ارائه خدمات امدادرسانی و پوشش حوادث احتمالی در استان می پردازد.

وی تصریح کرد: قرارگاه مرزی جمعیت هلال احمر استان ایلام برای پشتیبانی از تیم های عملیاتی و تسریع در امداد رسانی به زائران اربعین در پایانه مرزی مهران ایجاد می شود.

علی محمدی بیان کرد: 27 ایستگاه امداد و نجات جاده ای شامل 13 ایستگاه دائمی و 14 ایستگاه موقت در مسیر زائران برای ارائه خدمات امدادی به زائران استان مستقر می شود.

وی ادامه داد: در ایام اربعین حسینی 342 پرسنل و امدادگر در قالب 35 تیم عملیاتی در پایگاه های امدادی و پاسگاه های مرزی با استفاده از 38 دستگاه آمبولانس، 14 خودروی امدادی، 3 تیم واکنش سریع، 5 تیم موتور سیکلت، 2 دستگاه خودروی ارتباطی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 20 خودروی پشتیبانی سبک و سنگین و 3 تیم عملیاتی خواهر توانمند در مرز مهران به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

علی محمدی بیان کرد: 2 فروند بالگرد امدادی این گروه به منظور تسریع عملیات امداد و نجات مصدومان احتمالی حوادث در ایام اربعین حسینی و امدادرسانی در صورت لزوم در استان مستقر می شوند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید