جمعیت هلال احمر یک راه نجات / تلاش برای افزایش اهمیت اجتماعی است

ساعت: 20:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۷
کد خبر: 1801399

دبیرکل جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه خانواده هلال احمر باید برای افزایش اهمیت عمومی تلاش کند، گفت: سازمان امداد و نجات پیشرو و پیشرو جمعیت هلال احمر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یعقوب سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال احمر در حاشیه بازدید از سازمان امداد و نجات با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای جمعیت هلال احمر گفت: ریاست جمعیت هلال احمر بر عهده جمعیت هلال احمر است. سازمان پیشرو

وی گفت: تمامی مدیران و افراد شاغل در جمعیت هلال احمر به ویژه نجاتگران و ناجیان غریق در تلاش هستند تا بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند و همه این تلاش ها برای تحقق اهداف جمعیت هلال احمر است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: همه باید با همدلی برای افزایش اهمیت اجتماعی جمعیت هلال احمر تلاش کنیم.

سلیمانی افزود: جمعیت هلال احمر مانند سایر نهادها و دستگاه ها مشکلاتی دارد اما باید این مشکلات را در اولویت قرار دهیم و با کمک و کمک خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر نسبت به رفع آن اقدام کنیم.

ما در آستانه صدمین سالگرد تاسیس جمعیت هلال احمر هستیم و این یک فرصت عالی است. باید از این فرصت ها برای افزایش ظرفیت اجتماعی هلال احمر استفاده کنیم.

سلیمانی افزود: هدف از بازدید از سازمان امداد و نجات، آشنایی بیشتر با این سازمان بود و از تمامی تلاشگران عرصه امداد و نجات در جمعیت هلال احمر تشکر می کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید