حضور موثر جمعیت هلال احمر قم در فعالیت‌های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری موج قم، ابوالقاسم مقیمی شب گذشته در همایش «دختر آفتاب» که به همت جمعیت هلال احمر استان قم در سالن همایش‌های کتابخانه آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد، با تقدیر از تلاش‌های امدادگران جمعیت هلال احمر استان، یاد و خاطره شهید امدادگر مدافع حرم «مهدی صابری» را گرامی‌ داشت و گفت: شهید صابری دارای ویژگی‌های منحصر به فردی بود و رفاقت این شهید والامقام با شهید مصطفی صدرزاده در نبردها و عملیات‌ها، باعث ایجاد وحدت بیشتر بین ملت‌های ایران و افغانستان بود.

معاون اجتماعی فرهنگی زیارت استاندار قم عنوان کرد: اتفاقاتی که امروز توسط نیروهای مقاومت در فلسطین رخ می‌دهد، نتیجه انقلاب اسلامی است که امام راحل تشکیل دادند.

وی بیان کرد: اینکه جوانان رشید انقلاب اسلامی توانستند با وجود کمبودها و کاستی‌ها و کم‌سن و سال بودنشان، اتفاقات و رویدادهای مهم و بزرگی را رقم بزنند، به برکت حضور حضرت فاطمه معصومه(س) در شهر قم است.

مقیمی با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت سردار شهید مهدی زین‌الدین، اظهار کرد: این شهید والامقام در سنین نوجوانی و جوانی به واسطه عرض ادب و ارادتی که به حرم مطهر بانوی کرامت داشت، وارد جریان مبارزه می‌شود و در ۲۳ سالگی فرمانده یک لشکر عملیاتی در دوران دفاع مقدس می‌شود.

معاون استاندار قم برکات و فیوضات وجود مبارک حرم مطهر حضرت معصومه(س) را برشمرد و خواستار شد: جوانان و امدادگران جمعیت هلال احمر در نظر داشته باشند که فعالیت اجتماعی برای رضای خدا بدون چشمداشت، قطعاً خیر و برکتی دوچندان در زندگی شما خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بایستی قدردان فعالیت‌های اجتماعی خود باشیم، تصریح کرد: فعالیت اجتماعی کمک می‌کند تا در جامعه موثر و منشأ خیر و برکت باشید و باری از دوش کشور عزیزمان بردارید و به مردم میهن اسلامی ایران خدمتگزاری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید