ادعای جنجالی سرمربی پرتغالی استقلال سوژه شد

ادعای جنجالی سرمربی پرتغالی استقلال سوژه شد

روی ماتا در نشست خبری پس از دیدار با نساجی مازندران گفت: بازی خوبی انجام دادیم. فکر می کنم نتیجه 6-5 بود. فرصت های زیادی برای کسب سه امتیاز داشتیم. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و موقعیت های زیادی خلق کردیم. ما این ظرفیت را داشتیم که درون و بیرون بازی کنیم و آن را کنترل کنیم. وقتی توپ کشف شد سریعاً دور هم جمع شدیم و توپ را گرفتیم.

وی افزود: نیمه دوم را خوب شروع کردیم و دو موقعیت گل داشتیم. خوب ادامه دادیم و گل زدیم. سپس از فاصله 40 متری از یک ضربه ایستگاهی گل زدیم. ما دوباره کار کردیم و موقعیت‌هایی خلق کردیم، اما متاسفانه فوتبال همین است. نتیجه ناعادلانه است. بازیکنان باید به عملکرد خود افتخار کنند. امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم.

سرمربی استقلال تصریح کرد: حتی روی کایدی هم تنبیه شد. از روی نیمکت و تلویزیون دیدیم که پنالتی بود چون لگد به پایش خورد. ما تیم مثبتی هستیم و هرگز تظاهر نمی کنیم. وقتی پنالتی می بینید باید پنالتی را بگیرید. باید گل می زدیم. ما فقط از نتیجه راضی نیستیم. از بقیه راضی هستیم. می توانستیم این بازی را با گل های زیادی ببریم.

ماتا گفت: دو مورد بود. مهمتر از همه، او یک رهبر بود. هند هم در محوطه جریمه اشتباه کرد. او در موقعیت اشتباه به روزبک کارت زرد داد. همین اشتباه برای محبی هم رخ داد اما او کارت زرد نداد.

سرمربی استقلال درباره جو ورزشگاه وطنی و همچنین پس از گلی که این تیم به ثمر رساند، آبی پوشان خود را برنده می دانستند، گفت: از قبل با جو ورزشگاه آشنا بودیم. هر مربی و هر بازیکنی دوست دارد در این فضا بازی کند. وقتی گل میزنی، طبیعی است که حریف زیاد پرس کند، آنها فقط دنبال کرنر و ضربات ایستگاهی بودند. کار خاصی نکردند

دیدگاهتان را بنویسید