استقلال با گل مشکوک به صدر جدول برگشت

به گزارش خبرگزاری موج


مسابقات فوتبال تیمی استقلال تهران و فولاد خوزستان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت 19:30 امروز دوشنبه با مدیریت فنادی فر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و این دیدار با برتری یک بر صفر آبی پوشان به پایان رسید. ایمان سلیمی (58) برای استقلال گلزنی کرد.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی (84 پیمان بابایی)، زبیرنیک نفس (90 آرمان رمضانی)، گوستاو بلانکو، امید حامدی فر، سیدابوالفضل جلالی، میلاد فهرالدینی (46 سامان توریان – کارت زرد)، رافائل دالوا (کارت زرد) ، جلال الدین مشاریپوف (90 جعفر سلمانی)، آرش رضاوند.

تساوی استقلال و فولاد در نیمه اول/ استرس آبی ها در رختکن!

ترکیب فولاد:

شهاب گردان (کارت زرد)، مطبی نجاریان، موسی قلی بالی (کارت زرد)، شاهین توکلی، وحید حیدریه، حمید بوحمدان، سینا مریدی (61 محمدرضا غبیشاوی)، لوکاس کاندیدو (83 محمد اصغری)، محمد علینژاد (70 علی شجاعی) ) )، ساسان انصاری، ابراهیم حصار (کارت زرد – 61 پریرا).

حضور تماشاگران زیاد و تعویض دو پیراهن

شروع این دیدار با بارش شدید باران همراه بود تا تماشاگران متعددی که به ورزشگاه آمده بودند شرایط مساعدی را در سکوها نداشتند. اما هیجان بازی و تشویق های بی وقفه شرایط را متفاوت کرد. قبل از شروع بازی با تصمیم اصولی فر فولادی ها که قرار بود پیراهن مشکی بپوشند، رنگ لباس خود را تغییر دادند و قرمز پوشیدند. وی پس از تعویض لباس فولاد نکونام که با پیراهن سفید به ورزشگاه آمده بود، پیراهن مشکی به تن کرد و به کنار زمین آمد.

عطش فولاد برای استقلال و صلح

دانش آموختگان جواد نکونام که با انگیزه حضور پرتعداد هواداران بودند در دقایق ابتدایی به حریف فشار آوردند به گونه ای که تنها سید حسین حسینی در خانه ماندگار شد و همه بازیکنان در حریف بودند. ، اما شاگردان فولاد خونسرد و بدون خطا تا دقیقه 30 بازی که کمی مساوی بود، موقعیت جدی روی دروازه خود ایجاد نکردند. در آن دقایق مهرداد محمدی یک موقعیت خوب را از دست داد و شهاب گردان ضربه سر او را از محوطه جریمه مهار کرد.

وضعیت خطرناکی وجود ندارد

اگرچه استقلال در نیمه اول تلاش زیادی برای باز کردن دروازه فولاد داشت اما بازیکنان این تیم نتوانستند موقعیت خطرناکی مقابل دروازه میهمان جنوبی ایجاد کنند تا دو تیم با صفر به رختکن بروند. قرعه کشی.

بازگشت استقلال به صدر

شروع هجومی دو تیم در نیمه دوم

علیرغم اینکه عطش استقلال برای گلزنی بیشتر بود، فولاد در ابتدای نیمه دوم موقعیت های متعددی را مقابل دروازه استقلال ایجاد کرد اما نتیجه ای برای این تیم حاصل نشد. اما استقلالی ها بهتر عمل کردند و پس از چندین موقعیت خطرناک، سرانجام در دقیقه 58 پاس ابوالفضل جلالی و ضربه سر ایمان سلیمی به گلی منجر شد که فشار را از روی دوش آبی پوشان برداشت.

اعتراض استیلی به صحنه مشکوک منجر به گل شد

گل تیم فوتبال استقلال در شرایطی به ثمر رسید که مدنی فر در صحنه قبل توپ را با برخورد به پای مدافع فولاد قطع کرد و به کرنر رسید که منجر به گل شد. این در حالی بود که بازیکنان فولاد و کادر فنی معتقد بودند که کرنر اشتباه گرفته شد و توپ به بیرون رفت.

شاگردان جواد نکونام پس از به ثمر رساندن گل برتری و دور شدن از تنش هواداران و استرس سه امتیازی، سعی در مدیریت بازی داشتند و تمرکز خود را روی بازی تدافعی برای مراقبت از گل زده و همچنین نگاهی به دروازه داشتند. حریف داشتند. با این حال فولادی ها به دنبال تساوی با چندین گردش مالی عبدالله وایسی بودند.

در دقایق پایانی 21 بازیکن در زمین استقلال حضور داشتند و حملات فولاد به سمت دروازه تهران ادامه یافت تا این تیم گل تساوی را وارد دروازه آبی ها کند.

استقلال با این برد 60 امتیازی شد و به صدر جدول بازگشت تا با یک امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس مدعی شماره یک قهرمانی بماند. فولاد با 22 امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد تا یکی از گزینه های سقوط به دسته اول باشد.


آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها