​استقلال تهران بیش از پرسپولیس از اشتباهات داوری در لیگ سود برده است

در برنامه تلویزیونی به آن پرداخته شد.

اشتباهات داوری در لیگ برتر امسال در فوتبال برتر بررسی شد و مشخص شد پرسپولیس بیشتر از استقلال از این اشتباهات متضرر شده است.

به گزارش خبرگزاری موج


برنامه فوتبال برتر به شبی شلوغ تبدیل شد و مدیران اجرایی هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال آنها مهمان این برنامه بودند و درگیری لفظی شدیدی با یکدیگر داشتند.

سامی سرپرست مدیرعاملی استقلال جنجالی ترین داور لیگ برتر است و او به همراه سرمربی و بازیکنان استقلال مدعی هستند پرسپولیس با اشتباهات داوری قهرمان لیگ شده است. بحث استقلالی ها در مورد گل کمین پرسپولیس به مس رفسنجان بود که منجر به قهرمانی آن تیم شد که مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به نظر کارشناسان داوری که مدعی بودند حامد لک، دروازه بان مس رفسنجان باید در نیمه راه اخراج شود. در نیمه دوم با این باور که این تیم هیچ فایده ای برای قضاوت این دیدار ندارد.

برد و باخت پرسپولیس و استقلال

در پایان این برنامه برد و باخت تیم های پرسپولیس و استقلال با اشتباهات داوری در لیگ بیست و دوم از هفته اول تا پایان آن بررسی شد و مشخص شد که برخلاف ادعای استقلالی ها آبی های پایتخت بوده اند. بیشتر از پرسپولیس از اشتباهات داوری سود برد.

پرسپولیس از ابتدای فصل 11 بار از اشتباهات داوری استفاده کرد و 9 بار شکست خورد، اما استقلالی ها 12 بار از اشتباهات داوری استفاده کردند و تنها 7 بار آن اشتباهات مقابل استقلال بود.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها