اعتبارات چالوس باید ملی دیده شود

فرماندار چالوس:

فرماندار چالوس گفت: انتظار ما این است که با توجه به اینکه چالوس تقاطع چهار استان است و خدمات ملی و فراملی ارائه می کند، اعتبارات ما به عنوان شهری غیر توریستی و غیرملی دیده نشود.

به گزارش خبرگزاری مازندران موج

محمد شریفی در نشست بررسی مشکلات شهرستان چالوس با حضور وزیر کشور اظهار داشت: چالوس شهری است که پذیرای مهمانان ملی و بین المللی است اما این شهر قدرت حاکم شدن یکجانبه گرایی به نفع خود را ندارد. مردم و اغلب این یکجانبه گرایی بر مردم تأثیر می گذارد

وی ادامه داد: امسال بالغ بر 26 هزار خودروی سواری در ساعات اوج بار وارد شهرستان چالوس شد اما زیرساخت های چالوس ظرفیت پذیرش حدود 7 هزار خودرو را دارد و هنوز آمادگی پذیرش مسافران بیشتر را ندارد.

فرماندار چالوس با بیان اینکه اعتبارات به وسعت شهر چالوس نیست گفت: کمیته برنامه ریزی تنها 60 میلیارد تومان بودجه برای این شهرستان در نظر می گیرد در حالی که ساماندهی دو رودخانه بزرگ ما در سردابرود و چالوس نیازمند است. چند هزار میلیارد تومان بودجه دارد .

وی افزود: با توجه به سیلاب آبان ماه گذشته احداث دیواره رودخانه سردابرود 350 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد و بنابراین تا چه زمانی می توانیم از بودجه شهری و استانی استفاده کنیم؟

شریفی گفت: تثبیت بستر رودخانه چالوس و جلوگیری از تخریب اراضی و منازل مسکونی 50 میلیارد تومان نیاز دارد و تکمیل پروژه های سیلاب مرزن آباد در تیرماه 1401 از جمله پل روستای واسپول و پولادکو نیز نیازمند عزم و اعتبار ملی است.

وی گفت: لایروبی بستر رودخانه، ساخت دیواره محور ارتباطی کندوان و تکمیل مزارع کشاورزی و مکانیزه شدن کانال های کشاورزی 30 میلیارد تومان نیاز دارد.

وی تاکید کرد: انتظار ما این است که با توجه به اینکه چالوس تقاطع چهار استان است و خدمات ملی و فراملی ارائه می کند، اعتبارات ما به عنوان شهری غیر توریستی و غیرملی دیده نشود.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها