اولین طرح فوق العاده برای فروش بعد از حاشیه های اتوبان کاشان/ آیا متقاضیان از تیگو 8 پرومکس استقبال می کنند؟

اولین طرح فوق العاده برای فروش بعد از حاشیه های اتوبان کاشان/ آیا متقاضیان از تیگو 8 پرومکس استقبال می کنند؟

فروش فوق العاده این خودروساز خصوصی پس از حاشیه ها آغاز شد.

به گزارش اقتصاد نیوز، پس از حاشیه دستگاه X55 Pro در اتوبان قم کاشان، اولین طرح فروش مدیر خودرو راه اندازی شد.

البته تصادف در اتوبان کاشان تبعات زیادی برای مدیران خودرو داشت. این خودروساز کرمانی پس از انتشار تصاویر برگردانده شده از X55 Pro، فراخوانی برای این محصول صادر کرده است تا بتواند لبه ها را بچرخاند. اما این اتفاق نیفتاد و مسئولان استانی و همچنین مدیران سازمان ملی استاندارد پای خود را به روی خطوط تولید این خودروساز خصوصی باز کردند. همچنین گزارش شده است که سازمان Mel Standard شماره گذاری X55 Pro را برای اطمینان از ایمنی این محصول تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآورده است.

همه این اتفاقات در شرایطی رخ داد که از بازار خودرو خبر کاهش تا حدودی فروش محصولات مدیران خودرو و تردید کاندیداها برای خرید محصولات این خودروساز بود. نمایندگی ها نیز به دنبال فروش محصولات این برند خودرویی بودند.

حالا پس از گذشت حدود سه هفته، مدیران این خودروساز کرمانی اولین طرح فروش تیگو 8 پرومکس خود را برگزار می کنند.

این طرح فروش به صورت اسقاط انجام می شود و متقاضیان عادی که قصد استفاده از خدمات بانکی را دارند می توانند با پرداخت 60 درصد قیمت خودرو به عنوان پیش پرداخت خودرو مورد نظر خود را خریداری کنند. به مردم عادی 40 درصد تسهیلات بانکی تعلق می گیرد.

متقاضیان اسقاط خودرو می توانند پس از اسقاط خودرو از 50 درصد تسهیلات بانکی بهره مند شوند. این افراد باید 50 درصد باقی مانده را نیز به عنوان پیش پرداخت به حساب مدیران خودرو واریز کنند.

این طرح فروش تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

مدیران خودرو مشخص نکرده اند که تیگو 8 پرو مکس چه رنگ هایی در این طرح فروش عرضه خواهد شد.

این خودروساز کرمانی متعهد شده است تا حداکثر 45 روز کاری پس از اتمام خرید و واریز وجه از مشتریان (اعم از دارندگان خودروهای عادی و کارکرده) نسبت به فروش خودروهای عرضه شده در این طرح به متقاضیان اقدام کند.

تیگو 8 پرو مکس مدل 1403 با قیمتی در حدود دو میلیارد و 610 میلیون تومان در نمایندگی موجود است. همین خودروی چینی با قیمتی حدود سه میلیارد و 100 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

بنابراین اگر متقاضیان در این طرح فروش فوق العاده شرکت کنند، حدود 500 میلیون تومان سود دریافت خواهند کرد.

باید منتظر ماند و دید که نامزدها چگونه از این طرح عروسی فوق العاده استقبال می کنند.