فروش 2 محصول ایران خودرو در اولین فروش فوق العاده در سال 1401

گروه صنعتی ایران خودرو دو محصول خود را برای اولین بار در صدر فروش فوق العاده در سال جدید عرضه کرد. این طرح طبق سنت روز سه شنبه خودروی ایرانی با تحویل پنج محصول (مجموع) از امروز (سه شنبه) اجرا می شود و تا پایان روز پنجشنبه (19 فروردین) ادامه دارد.

جدیدترین طرح فروش فوری محصولات گروه صنعتی ایران – خودرو در هفته آخر اسفند 1400 محصولات خانواده هایما (هایما S5 توربوشارژر اتوماتیک با گیربکس شش سرعته و هایما S7 پلاس اتوماتیک توربوشارژر) بدون قرعه کشی.

این گروه صنعتی از امروز (سه شنبه) اولین طرح فروش فوق العاده محصولات خود را در سال 1401 اجرا کرده است. این طرح که سی و ششمین طرح فوریتی فروش ایران خودرو و طرح سوم حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانان اختصاص خودرو به مادران دو فرزند و بیشتر.

در این راستا دو محصول جدید پژو 207 اتوماتیک مجهز به گیربکس شش سرعته به رنگ قرمز و پژو 206 تیپ سه با سقف شیشه ای برای اولین باربه همراه پژو پارس مجهز به موتور XU7P، پارس ELX با موتور TU5، راناپلاس با موتور TU5 پلاس و سقف شیشه ای و همچنین مجهز به گیربکس شش سرعته دستی با قیمت قطعی موجود می باشد.

طبق روال روز سه شنبه فروش خودروهای ایران خودرو، مهلت ثبت نام از امروز آغاز می شود و تا پایان روز پنج شنبه (18 فروردین) سه روز ادامه خواهد داشت. متقاضیان این طرح می توانند به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به موقع به نشانی esale.ikco.ir درخواست خود را ارسال کنید

قرعه کشی این پروژه روز شنبه هفته آینده (21 اسفند) با حضور نهادهای نظارتی برای شناسایی مشتریان نهایی انجام می شود. مراسم قرعه کشی به صورت زنده از سایت رسمی ایران خودرو ikco.ir و سایت ikco_ir آپارات این شرکت پخش خواهد شد. پس از قرعه کشی، اسامی منتخب از طریق سایت رسمی محصولات شرکت و از طریق ارسال پیامک اعلام خواهد شد. افرادی که برای این طرح انتخاب شده اند سه روز فرصت دارند تا هزینه خودروی خود را به طور کامل پرداخت کنند.

محدودیت های استثنایی فروش در این زمینه همچنان اعمال می شود و بر این اساس شرایطی مانند تملک خودرو برای هر کشوری، حداقل 48 ماه پس از خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) توسط ایران خودرو و سایپا، شماره علی الحساب و شماره تماس اعلام شده ضمیمه داوطلب و غیره خواهد بود.

لازم به ذکر است، همانطور که در سی و ششمین برنامه فروش محصولات ایران خودرو آمده است، این گروه خودروسازی برای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانان در تاریخ 11 آبان، مجلس شورای اسلامی، سومین دوره خود را اعلام خواهد کرد. طرح حمایت از توزیع خودرو به مادران دو یا چند فرزند هستند که فرزند دوم یا بعدی آنها بعد از تاریخ فوق متولد می شود. مادران واجد شرایط امکان ثبت نام خودرو از محصولات ایران خودرو را خواهند داشت. در صورتی که تعداد داوطلبان مشمول این بخشنامه بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، برگزیدگان نهایی به قید قرعه مشخص خواهند شد. در غیر این صورت کلیه مادران واجد شرایط که شرایط آنها به تایید سازمان های مربوطه می رسد، می توانند خودروی انتخابی را واریز کنند.

لازم به ذکر است که در بخشنامه فروش طرح حمایت از خانواده شرایطی از جمله نبود شماره پلیس فعال برای متقاضی یا ارائه گواهی معتبر ذکر نشده است و مشخص نیست که آیا برای حمایت از خانواده مناسب است یا خیر. طرح و توزیع خودرو برای مادران دارای دو یا چند فرزند. ، این دو شرط حذف شده و یا سهواً در بخشنامه این دو شرط حذف شده است.

خودروهای ارائه شده، مهلت ثبت نام و شرایط ثبت نام برای هر دو طرح یکسان بوده و فقط کدهای فروش متفاوت است.

فروش 2 محصول ایران خودرو برای اولین بار در اولین فروش فوق العاده در سال 1401.

فروش 2 محصول ایران خودرو برای اولین بار در اولین فروش فوق العاده در سال 1401.

دیدگاهتان را بنویسید