فروش فوق العاده دو محصول ایران خودرو از امروز + جدول قیمت و زمان تحویل

فروش فوق العاده دو محصول ایران خودرو از امروز + جدول قیمت و زمان تحویل

روهر نه : گروه صنعتی ایران خودرو این بار در زمینه اجرای طرح های فروش هفتگی خود از امروز سه شنبه 16 دی ماه طبق روال سه روزه فروش فوق العاده دو محصول هایما S5 (با گیربکس شش سرعته اتوماتیک) و توربوشارژر اتوماتیک هایما اس 7 پلاس.

برای اجرای طرح فروش هفتگی گروه صنعتی ایران خودرو در روز سه شنبه، این هفته سی و دومین مرحله از طرح فروش فوق العاده این شرکت برای محصولات خانواده هایما (توربوشارژر اتوماتیک هایما S7 پلاس و توربوشارژر شش سرعته اتوماتیک هایما S5) با قیمت قطعی و به موقع تحویل سه ماهه انجام می شود.

طرح قبلی (مرحله سی و یکم فروش فوق العاده) با عرضه سه محصول پژو پارس tu5، توربوشارژر اتوماتیک و دستی دناپلاس در هفته گذشته (6 بهمن) با مشارکت 5 میلیون و 2 هزار و 24 نفر برای 4 دستگاه خودرو با شانس 1 تا 625 توقیف .

روز شنبه (6 بهمن ماه) قرعه کشی طرح مذکور برگزار شد که بر اساس آن 4 میلیون و 41 هزار و 59 نفر برای پژو پارس tu5 با ظرفیت 4 هزار دستگاه، 405 هزار و 995 نفر برای دناپلاس توربو با ظرفیت 2000 دستگاه و 273.39 دستگاه ششصده شرکت کردند. ماشین برقی توربو دناپلاس 2000 دستگاهی; شانس برنده شدن برای پارس tu5 یک در 1100، برای توربوشارژر اتوماتیک دناپلاس یک به 202 و برای توربوشارژر دناپلاس سرعت 136 به 136 بود.

در این مرحله از فروش محصولات هایما، متقاضیان می توانند از امروز سه شنبه 26 بهمن ماه تا پایان روز پنجشنبه 26 بهمن ماه از طریق سایت فروش آنلاین محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند. قرعه کشی این مرحله شنبه هفته آینده (6 بهمن) با حضور رگولاتوری انجام می شود.

شایان ذکر است در این مرحله از فروش محصولات هایما، مشتریان نهایی به قید قرعه، محدودیت های فروش از قبیل اختصاص خودرو به هر کد ملی، ممنوعیت انتقال امتیاز به کشورهای ثالث، ممنوعیت ثبت نام برای قانونی تعیین می شوند. افراد، دقت تماس شماره ها اطلاعیه ها، آدرس ها، کدهای پستی و غیره وجود دارد و اعمال خواهد شد. ضمناً سایر مشتریان برای ثبت نام اولیه مبلغی واریز نخواهند کرد.

اما علیرغم مرحله قبلی فروش محصولات خانواده هایما، محدودیتی از جمله عدم وجود پلاک پلیسی فعال برای متقاضی، ارائه گواهینامه معتبر و حداقل 48 ماه پس از خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) وجود نداشت. توسط ایران خودرو و شرکت سایپا. فروش قبلی محصولات هایما بدون قرعه کشی در این طرح امکان پذیر نبود اما در این مرحله از فروش مجدد این محصولات محدودیت های فوق اعمال شد.

با توجه به اعمال قانون مالیات بر ارزش افزوده خودروهای داخلی، قیمت شارژ اتوماتیک هایما S7 توربو نسبت به مرحله قبلی فروش آن تغییر کرده است که به نظر می رسد به دلیل این مشکل و در این مرحله با قیمت 60 میلیون و 16 هزار تن عرضه می شود. اما قیمت هایما S5 توربو (با گیربکس شش سرعته اتوماتیک) با همان قیمت مرحله قبل (555 میلیون تن) عرضه می شود.فروش فوق العاده دو محصول ایران خودرو از امروز + جدول قیمت و زمان تحویل

شایان ذکر است بدیهی است افرادی که در بخشنامه قبلی فروش محصولات هایما در سال 41 ثبت نام کرده اند امکان ثبت نام مجدد را نخواهند داشت. اما همچنان این امکان وجود دارد که برگزیدگان پروژه های قبلی ایران خودرو که موفق به واریز وجه نشده اند، بتوانند در این مرحله از فروش مجدد ثبت نام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید