بیست و هشتمین مرحله فروش فوق العاده 3 محصول ایران خودرو

طرح قبلی (مرحله بیست و هفتم طرح فروش فوق العاده) با چهار محصول سورن پلاس، سقف شیشه ای راناپلاس، سقف شیشه ای دستی پژو 207 و توربوشارژر اتوماتیک دناپلاس، دو هفته پیش (30 آذر) با 3 میلیون و 50 هزار و 455 نفر برای 551 خودرو با شانس 1 تا 641 برگزار شد.

قرعه کشی این پروژه شنبه گذشته (4 دی ماه) انجام شد که بر اساس آن 555.05 نفر برای خودرو راناپلاس پانوراما، 16058 نفر برای دناپلاس توربو اتوماتیک و 215666 نفر برای خودروی پژو 4 پانوراما. 250 قطعه برای هر یک از این محصولات و 50066 نفر برای سورن پلاس با ظرفیت 5 قطعه شرکت کردند.

اکنون در هفته جاری بیست و هشتمین طرح فروش فوق العاده ایران خودرو سه محصول سقف شیشه ای راناپلاس، سقف شیشه ای دستی پژو 207 و توربوشارژر اتوماتیک دناپلاس را با حداکثر زمان تحویل سه ماه و قیمت قطعی عرضه می کند.

متقاضیان این طرح به مدت سه روز (تا پایان روز پنجشنبه 26 دی ماه) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir فرصت دارند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

مراسم قرعه کشی تعیین مشتریان نهایی به صورت روتین شنبه هفته آینده (16 دی ماه) با حضور نمایندگانی از مراجع نظارتی برگزار می شود. پس از قرعه کشی، اسامی منتخب از طریق سایت رسمی محصولات شرکت و از طریق ارسال پیامک اعلام می شود. افرادی که برای این طرح انتخاب شده اند سه روز فرصت دارند تا هزینه خودروی خود را به طور کامل پرداخت کنند.

بیست و هشتمین مرحله فروش فوق العاده 3 محصول ایران خودرو

لازم به ذکر است مشتریان برای ثبت نام مبلغی را واریز نخواهند کرد و این امکان وجود دارد که برگزیدگان طرح های قبلی ایران خودرو که موفق به واریز وجه نشده اند در این مرحله از فروش مجددا ثبت نام کنند.

محدودیت های استثنایی فروش همچنان در این زمینه اعمال می شود و بر این اساس شرایطی مانند تملک خودرو در هر کشوری، حداقل 48 ماه از زمان خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) توسط ایران خودرو و سایپا، بدون پلاک پلیس فعال برای داوطلب، ارائه گواهی معتبر، شماره حساب و شماره تماس اعلام شده با داوطلب و … ضمیمه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید