فروش فوق العاده سه محصول پرفروش سایپا از امروز آغاز می شود


ساعت: 13:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۱
کد خبر: 1907850

سایپا پس از گذشت حدود یک ماه از اجرای طرح فروش محصولات این خودروساز خارج از سیستم یکپارچه و بدون محدودیت قرعه کشی (برای تمامی خودروها)، مرحله دوم فروش سه محصول خود را به صورت فروش فوری (30) روز) و سه محصول به صورت فروش فوری (90 روزه) از امروز (چهارشنبه 20 آبان)

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پس از کنار گذاشتن سیستم یکپارچه خودرو برای حفظ طرح‌های فروش و تغییر ماهیت فعالیت این سامانه از برگزارکننده دوره‌های فروش به ناظر فرآیندهای فروش تا تحویل و هدایت مجدد اجرای طرح‌های فروش به خود شرکت‌های تولیدکننده خودرو، گروه خودروسازی سایپا 23 مهر اولین مرحله فروش محصولات کاملا خارج از دایره قرعه کشی.

اکنون پس از گذشت حدود یک ماه از اجرای طرح فروش محصولات این خودروساز خارج از سیستم یکپارچه و بدون محدودیت قرعه کشی (برای تمامی خودروها)، سایپا دومین مرحله از فروش سه محصول خود را در قالب فروش فوری (30 روزه) و سه محصول به صورت فروش فوری (90 روزه) از امروز (چهارشنبه 20 آبان) اعمال می شود.

گروه خودروسازی سایپا در این مرحله از فروش شاهین، کوئیک آر با گیربکس اتوماتیک و کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک را با حداکثر زمان تحویل 30 روز عرضه می کند.

طرح فروش وانت سایپا (سایپا 151 SE با موتور M13)، کوئیک و کوئیک آر معمولی با گیربکس معمولی با حداکثر موعد تحویل 90 روزه نیز برآورده شده است.

ثبت نام این مرحله از فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا از ساعت 11 صبح امروز آغاز شد و تا تکمیل ظرفیت محصولات از طریق سامانه فروش آنلاین سایپا ادامه خواهد داشت.

متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت saipa.iranecar.com نسبت به ثبت نام و تکمیل فرآیند خرید خودرو در طرح مذکور شرکت کنند.

این طرح فروش برای خودروهای قانون حمایت خانواده و جوانان نیز فعال است.

گفتید با توجه به الزامات قانونی تعیین شده از جمله کنار گذاشتن 50 درصد ظرفیت تولید برای طرح حمایت از خانواده و جوانان و کنار گذاشتن 10 درصد ظرفیت تولید برای طرح جایگزینی خودروهای فرسوده و تاکید معاون صنایع ترانسپورتی وزارت صلح، برای رعایت این قانون، این شرکت‌های خودروسازی به دنبال خروج خودرو از طریق سامانه یکپارچه و واگذاری فروش خودرو به خود شرکت‌های خودروسازی هستند، طرح تعویض خودروی فرسوده نیز باید اجرا شود. ; در اطلاعیه گروه خودروسازی سایپا به طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اشاره ای نشده است اما قطعا باید اجرایی شود.

در این طرح فروش، محدودیت عدم ثبت نام و فاکتور در فروش فوق العاده برای خودروهای گیربکس اتوماتیک کوئیک پلاس، گیربکس اتوماتیک کوئیک آر و گیربکس معمولی کوییک آر تا 18 ماه وجود دارد و برای سایر محصولات چنین محدودیتی وجود ندارد. ضمنا محدودیت شماره ثبت در کلیه روش های فروش (بالا فروش و پیش فروش) و کلیه محصولات اعمال نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید