فروش فوق العاده 4 محصول سایپا از امروز (+جزئیات و جدول)

فروش فوق العاده 4 محصول سایپا از امروز (+جزئیات و جدول)

روز جدید مشتریان از ساعت 9 صبح امروز به مدت دو روز (24 ساعته) با مراجعه به سایت saipa.iranecar.com فرصت دارند درخواست خود را ارسال کنند. بر این اساس زمان تحویل خودروها حداکثر سه ماهه و با قیمت قطعی می باشد.

گروه خودروسازی سایپا مطابق با اجرای مرحله چهارم طرح حمایت از خانواده و جوانان (برای سه محصول) از ساعت 9 صبح امروز (دوشنبه) اولین فروش فوق العاده چهار محصول خود را در سال جدید انجام می دهد. دو روزه قابل ذکر است که خودروهای کوئیک و تیبا با مدل 1400 عرضه خواهند شد.

این گروه صنعتی از امروز (دوشنبه 29 فروردین) اولین طرح فروش فوق العاده محصولات خود را در سال 1401 برای چهار محصول ساینا اس، کوئیک با گیربکس معمولی، موتور تیبا SX M15 و موتور سایپا SE 151 M13 اجرا می کند.فروش فوق العاده 4 محصول سایپا از امروز (+جزئیات و جدول)

فروش فوق العاده 4 محصول سایپا از امروز (+جزئیات و جدول)

مشتریان از ساعت 9 صبح امروز به مدت دو روز (24 ساعته) با مراجعه به سایت saipa.iranecar.com فرصت دارند سفارش خود را ثبت کنند. بر این اساس زمان تحویل خودروها حداکثر سه ماهه و با قیمت قطعی می باشد. اما نکته مهم این است که خودروهای تحویلی برای محصولات 1400 کوییک و تیبا در دسترس خواهند بود.

طبق روال، یک روز پس از پایان مهلت ثبت نام، قرعه کشی انجام می شود و یک روز بعد اسامی برگزیدگان نهایی مشخص می شود. لیست مشتریان نهایی ظرف یک روز پس از پایان قرعه کشی از طریق همین سایت فروش اینترنتی سایپا اعلام می شود و برگزیدگان حداکثر ظرف مدت سه روز فرصت دارند وجه خودرو را طبق جدول فروش واریز کنند.

لازم به ذکر است، همزمان با این طرح، چهارمین طرح حمایتی در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانان برای سه محصول (کوئیک با گیربکس معمولی، ساینا اس و تیبا اس ایکس) اجرا شد.

در این طرح حمایتی (مصوب 26 آبان ماه مجلس شورای اسلامی) که توسط خودروسازان راه اندازی شد، امکان ثبت نام از مادرانی که دومین فرزندشان در 10 آبان ماه سال جاری متولد شده است، وجود دارد. در صورتی که تعداد داوطلبان واجد شرایط که شرایط آنها توسط سازمان های مربوطه تایید شده باشد بیش از ظرفیت فروش باشد، برگزیدگان به قید قرعه انتخاب خواهند شد. در غیر این صورت ثبت نام و واریز نهایی برای کلیه مادران واجد شرایطی که شرایط آنها به تایید سازمان های مربوطه رسیده باشد امکان پذیر خواهد بود.

متقاضیان شرکت در این طرح نیز می توانند با مراجعه به سایت سایپا در این طرح ثبت نام کنند که بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانان برای هر ثبت نام یک خودرو ایرانی به نام مادر و همچنین قیمت کارخانه انتخاب می شود. پس از تحویل.

دیدگاهتان را بنویسید