بارگذاری احکام تناسب حقوق بازنشستگان در سامانه

بارگذاری احکام تناسب حقوق بازنشستگان در سامانه

مستمری بگیران می توانند با مراجعه به سامانه، تصمیمات قانونی خود را مشاهده یا دریافت کنند. این احکام پس از افزایش مستمری ها از سوی دولت صادر شد.

پرداخت مستمری اردیبهشت ماه به مستمری بگیران به ترتیب حروف الفبا تا آخرین روز ماه ادامه دارد.

منظور با تاکید بر اینکه سیاست دولت سیزدهم دستیابی به رضایت حداکثری معلمان است، گفت: قانون ارزشیابی معلمان در دولت سیزدهم اجرا شد؛ در این راستا قانون ارزشیابی معلمان در دولت سیزدهم اجرایی شد. اجرای این قانون هزینه های سنگینی را برای دولت به همراه داشته است، به طوری که از دو سال گذشته دولت سالانه 40 تلاش برای رتبه بندی معلمان انجام داده است.

وی افزود: تلاش کرده ایم عقب ماندگی هایی که در حقوق معلمان در دولت مردمی ایجاد شده است را جبران کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: این سیاست ماست که در هر فرصتی از زحمات معلمان قدردانی کنیم. به عنوان مثال در روز معلم امسال و سال گذشته مبلغی را به عنوان پاداش به معلمان اختصاص دادیم که در سال های گذشته بی سابقه بود. سال ها.

وی در پاسخ به سوال یکی از شهروندان مبنی بر پرداخت فوق العاده حقوق ویژه معلمان گفت: در سال 1403 این موضوع در بودجه لحاظ نشده بود اما در صورت تصویب وزارت آموزش و پرورش و تصویب هیات حقوق و دستمزد، سازمان برنامه و بودجه این موضوع را انجام می دهد. در سال 1404 اجرا شود. بودجه در نظر گرفته می شود.

تعدیل حقوق بازنشستگان
در زیر یکی از معلمان بازنشسته قم با طرح سوالاتی درباره زمان اجرای مصوبات یکسان سازی حقوق بازنشستگان گفت: وظیفه ما در دولت بهبود معیشت بازنشستگان است. دولت در لایحه بودجه سال گذشته بودجه ای برای یکسان سازی حقوق بازنشستگان در نظر گرفته بود.

وی افزود: وجوه حاصل از افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده به سمت یکسان سازی حقوق بازنشستگان هدایت می شود. قصد داریم در مرحله اول 40 درصد همسان سازی انجام دهیم.

منظور با تاکید بر اینکه جداول بودجه تا پایان اردیبهشت ماه توسط شورای اسلامی اعلام می شود، گفت: بر اساس برنامه زمان بندی تدوین شده در قانون مصوبات همسان سازی انشالله از خرداد ماه اجرا می شود و البته معوقات اولی. دو ماه از سال پرداخت خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: دولت همواره همکاری تنگاتنگی با نمایندگان مجلس در کمیسیون های مختلف داشته است و می توان از همکاری دولت سیزدهم و مجلس یازدهم یکی از بهترین همکاری های قوه مقننه و مجریه نام برد. .

داود منظور با تبریک به نمایندگان منتخب در مجلس دوازدهم گفت: شروع مذاکره با نمایندگان مردم در کمیسیون های مختلف برای ما افتخار است چرا که برنامه های مشترک زیادی در پیش داریم.

منظور افزود: موضوع معیشت مردم یکی از اولویت های دولت و شورای اسلامی است. در سه سال اخیر با همکاری دولت و مجلس ابتکارات خوبی در این زمینه انجام شده است که از آن جمله می توان به طرح الکترونیک کالابرگ، افزایش پرداخت نفقه، پرداخت کمک هزینه نفقه به زنان سرپرست خانوار، حمایت های صورت گرفته از سوی دولت اشاره کرد. دولت به کودکان دچار سوءتغذیه که طیف کاملی از مزایای اجتماعی و پرداخت نفقه در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد.

وی ابراز امیدواری کرد که با مساعدت مجلس جدید این طرح ها بررسی و تکمیل شود و تاکید کرد: اطمینان داریم که نمایندگان مردم نیز دولت را در اجرای هر چه بهتر این اقدامات یاری خواهند کرد.