برگزاری مسابقات قهرمانی برتری محمد صادقی مقابل ورزشکار یونانی/خرس یونانی رام شد!

ساعت: 13:31
تاریخ ارسال: 11/01/1401
کد خبر: 1923493

محمد صادقی در مسابقات ONE Friday Fights 1, ONE قهرمانی مقابل حریفی از یونان به دست آورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد صادقی مبارز 20 ساله ایرانی در مسابقه موی تای سبک وزن ONE Championship به مصاف آنجلوس جاکومیس یونانی رفت و توانست حریف خود را شکست دهد.

این مسابقه در استادیوم بوکس لومپینی تایلند برگزار شد. صادقی در دور اول تسلط کافی داشت و با ضربات مشت های سنگین حریف خود را در حالت دفاعی قرار داد. “جاکومیس” در دور دوم نیز نتوانست حمله موثری داشته باشد و در این راند صادقی دیگر مبارز این رقابت ها بود.

این رقیب ایرانی در دور سوم بار دیگر با حملات سنگین حریف را تحت فشار قرار داد و در نهایت توانست رای داوران را از آن خود کند.

کیوان سلیمانی یکی دیگر از رزمندگان ایرانی است که در همین رویداد شرکت کرده است. این بازیکن 31 ساله در دور سوم مقابل جاش هیل انگلیس شکست خورد.

پس از مسابقات، Chatri Sitiodtong، مدیرعامل One Championship گفت که از کودکی آرزوی برگزاری مسابقه ای در ورزشگاه بوکس Lumpini در تایلند را داشته است.

وی افزود: زمانی که 9 ساله بودم، پدرم مرا به ورزشگاه لومپینی، بزرگترین ورزشگاه جهان آورد. باورم نمی شود زندگی دوباره مرا به اینجا رسانده است.

کارشناسان معتقدند محمد صادقی که در تایلند تمرین می کند آینده درخشانی در سازمان یک قهرمانی دارد. او در مسابقات قهرمانی است ONE وی با امیرعلی اکبری، ایرج عزیزپور، علی فولادی و امیر ناصری رقابت خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید