برگزاری کنسرت حجت اشرف زاده برای نخستین بار در کاشان

رئیس اداره فرهنگ و رهبری اسلامی شهرستان کاشان خبر داد؛

رئیس اداره فرهنگ و رهبری اسلامی کاشان از برگزاری کنسرت خجت اشرف زاده برای اولین بار در کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری اصفهان موج


سعید باجری گفت: بر اساس سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی و ذوق و علاقه مردم به هنر به ویژه موسیقی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان با هماهنگی استاندار ، مجموعه ای را از برنامه های ویژه تعیین و تدوین می کند

وی افزود: همزمان با فرا رسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، نمایش آیینی «پرچم ماندگار» در تالار شهرداری کاشان ارائه شد و با استقبال پرشور حضار مواجه شد.

این مسئول درباره برگزاری کنسرت در شهرستان کاشان گفت: از جمله وظایف اداره فرهنگ و ارشاد ایجاد نشاط و نشاط اجتماعی در چارچوب قانون با رعایت اصول، ارزش ها و آرمان های نظام مقدس جمهوری برای مردم است. عموم مردم امسال در تقویم برنامه های این دپارتمان کنسرت های «پاپ، سنتی و کلاسیک ایرانی» گنجانده شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان درباره اجراهای اجرا شده در شهرستان کاشان گفت: تمامی اجراهایی که در این شهرستان برگزار می شود از وزارت فرهنگ و ارشاد استعلام اولیه اعم از خوانندگان، هنرمندان و گروه ها گرفته شده است. ، و آهنگ های منتخب و تایید و تایید می شوند. این وزارتخانه ها دارای کد هستند.

بازلی در پایان با تشکر از فرماندار ویژه کاشان گفت: امیدواریم این گونه برنامه ها با حمایت مسئولان شهرستان کاشان به ویژه فرماندار و هیئت تامین این شهرستان برای همکاری با تحصیلکردگان کاشان

لازم به ذکر است؛ کنسرت موسیقی خجت اشرف زاده این خواننده پاپ کشور برای اولین بار در شهر کاشان شنبه ۱۹ دی ماه در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در تالار شهر کاشان روی صحنه می رود.



آیا این خبر مفید بود؟