بیش از 9 هزار داوطلب قزوینی در کنکور حداکثری شرکت می کنند

وی افزود: تعداد کل داوطلبانی که در این سه روز در آزمون کارشناسی ارشد استان شرکت می کنند 9072 نفر است که از این تعداد 4759 داوطلب زن و 4313 داوطلب مرد هستند.

نماینده تام الاختیار آزمون سراسری استان گفت: آزمون در 5 حوزه در محدوده شهر قزوین به ترتیب دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین، آموزش و پرورش، مرکز حرفه آموزی، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور و در دو حوزه خارج از قزوین و در دانشگاه های کارگری البرز و دانشگاه آزاد تاکستان برگزار می شود.

این مسئول گفت: مرکز آزمون دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) به عنوان دانشگاه مادر است و تعداد داوطلبان شرکت کننده در این دانشگاه 2742 نفر است که از این تعداد 1386 نفر زن و 1356 نفر مرد هستند.

داوطلبان در 135 کد رشته امتحانی شرکت می کنند

جهرمی گفت: این آزمون به مدت 3 روز در دانشگاه بین الملل برگزار می شود و امروز 643 نفر در این آزمون شرکت کردند که از این تعداد 299 نفر خانم و 344 نفر آقا هستند.

وی گفت: روز پنجشنبه یک هزار و 34 داوطلب و روز جمعه یک هزار و 65 داوطلب در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در آزمون شرکت می کنند.

نماینده تام الاختیار آزمون های سراسری استان قزوین افزود: در مجموع آزمون در 135 کد پرواز امتحانی انجام می شود که از این تعداد 64 کد پروازی در آزمون امروز و 72 کد پروازی در آزمون فردا و پس فردا حضور دارند. فردا.

این مسئول بیان کرد: تمامی پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی سازمان سنجش در آزمون رعایت می شود و فاصله یک و نیم متری داوطلبان رعایت می شود و داوطلبان موظفند با ماسک وارد حوزه آزمون شوند.

جهرمی در پایان گفت: به متقاضیانی که ماسک ندارند ماسک ارائه می کنیم و پزشک و آمبولانس مستقر در محل تمرین خواهیم داشت. مبادی ورودی آزمون نیز مجهز به دستگاه پخش الکل بوده و صندلی ها کاملا ضدعفونی شده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید