ترکیب عجیب پرسپولیس مقابل هواداران

سرخپوشان پایتخت به مصاف مردان رضا عنایتی می روند که یحیی گل محمدی را به دلیل اخراج در دربی پایتخت 98 روی نیمکت خود ندارند تا مربی از روی صندلی تماشاگران بازی را تماشا کند که هیچ کدام از آنها اجازه حضور نداشتند. همخوانی داشتن .

سماجت زیاد پرسپولیسی ها در تمرینات ابتدایی سال 1401 یحیی گل محمدی را بر آن داشت تا تصمیم به ایجاد تغییر اساسی در ترکیب این تیم بگیرد.

گوهر اخراج لک!

احمد گوهری دروازه بان جوان پرسپولیس هم در دربی پایتخت در سال 98 در چارچوب دروازه این تیم حضور خواهد داشت. او که پس از اخراج حامد لق از سوی یحیی گل محمدی به دلیل بی انضباطی، دروازه بان اول قرمزها شد، به دنبال اولین کلین شیت خود برای قرمزها است تا نشان دهد می تواند به مدافعی قابل اعتماد برای این تیم تبدیل شود.

سیدجلال و منوچر نیستند

علی نعمتی و فرشاد فرجی در قلب خط دفاعی پرسپولیس قرار خواهند گرفت تا سیدجلال حسینی و منوچر صفروف دوباره از ترکیب خارج شوند. علاوه بر این رامین رضایان و سعید آقایی مدافعان کناری پرسپولیس را تشکیل خواهند داد تا علی شجاعی همچنان روی نیمکت پرسپولیس بماند.

کمربند قرمز متفاوت

رضا اسدی در دو دیدار اخیر پرسپولیس که در اسفند ماه 1379 برگزار شد، عملکرد درخشانی داشت تا نشان دهد با صبوری می تواند دوباره در جمع مردان اصلی یحیی گل محمدی قرار بگیرد. او در بازی امروز کامیابی نیا را در کنار خود خواهد داشت تا در غیاب میلاد سرلک زوجی متفاوت را تشکیل دهد.

احسان پهلوان همچنان در ترکیب قرمزها حضور خواهد داشت تا در کنار مهدی ترابی برای ایجاد موقعیت های گلزنی برای پرسپولیس تلاش کند. این دو نفر کارت های خط حمله پرسپولیس را در بازی امروز طراحی می کنند تا بتوانند سه امتیاز را برای پرسپولیس راحت کنند.

مهاجم همچنان یک قلدر باقی ماند

مصدومیت وحید امیری یحیی گل محمدی را مجبور کرد پس از مدت ها از دو مهاجم اصلی در ترکیب اصلی استفاده کند. شیرزد تمیرف به همراه مهدی عبدی به عنوان مهاجم برای این تیم بازی می کنند و برای پرسپولیس گلزنی می کنند. عملکرد تحسین برانگیز مهاجم ازبکستانی پرسپولیس در تمرین باعث شد تا او برای بازی امروز در ترکیب و نیمکت نشینان حامد پاکدل حضور داشته باشد.