رونمایی از ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک

پرسپولیس پس از تساوی مقابل هوادار و از دست دادن 2 امتیاز حساس دیگر در مسابقات لیگ برتر، اکنون بیش از هر زمان دیگری برای کسب عنوان قهرمانی ششم فاصله دارد. پرسپولیسی ها که تقریبا امیدی به قهرمانی در لیگ ندارند به فکر قهرمانی در جام حذفی هستند. دانش آموختگان یحیی گل محمدی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی میزبان آلومینیوم اراک خواهند بود. بازی برای پرسپولیس بسیار مهم است.

از تمرینات خبر می رسد که یحیی گل محمدی قصد دارد دوباره تغییراتی در تیمش ایجاد کند. با توجه به چند دیدار اخیر و با توجه به غیبت حامد لخ، احمد گوهری در دروازه خواهد بود. علی نعمتی و فرشاد فرجی در مرکز خط دفاعی حضور خواهند داشت، در سمت چپ خط دفاعی، سعید آقایی پس از چند نمایش نه چندان خوب جای خود را به علی شجاعی خواهد داد و این بازیکن جوان که به عنوان یک بازیکن به میدان آمده بود. بازیکن تعویضی در دیدار مقابل هوادار آمد تا این بار در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار بگیرد.

رامین رضایان مانند دیدارهای گذشته در سمت راست خط دفاعی بازی خواهد کرد. رضا اسدی پس از چند نمایش خوب در دیدارهای گذشته، دوباره آماده خواهد شد و در کنار او میلاد سرلک، هافبک ملی پوش پرسپولیس به ترکیب اصلی باز می گردد و جانشین کمال ساگام نیا خواهد شد.

احسان پهلوان و امید عالیشاه در پست هافبک چپ و راست بازی خواهند کرد و در خط حمله نیز شاهد حضور مهدی ترابی و شیرزاد تمیرف خواهیم بود. ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم به شرح زیر است:

احمد گوهری، علی نعمتی، فرشاد فرجی، علی شجاعی، رامین رضایان، میلاد سرلک، رضا اسدی، امید عالیشاه، احسان پهلوان، مهدی ترابی و شیرزاد تمیرف.

دیدگاهتان را بنویسید