تصویب افزایش قیمت کارخانه کویک

شرکت سایپا بتصویب افزایش قیمت کارخانه کویکبا انتشار بخشنامه معاملاتی جدید از افزایش قیمت محصول کوئیک پلاس اتوماتیک برای خرداد ماه سال جاری خبر داد. بر اساس این بخشنامه قیمت این خودرو از 326 میلیون تومان به 351 میلیون و 838 هزار تومان افزایش یافت.

مشخصات فنی Quick Plus اتوماتیک

کوییک پلاس اتوماتیک در مقایسه با نسخه های قبلی دارای تفاوت های طراحی است. از جمله این تغییرات می توان به رنگ متفاوت سقف این خودرو نسبت به مدل معمولی Quick R اشاره کرد علاوه بر این گیربکس اتوماتیک CVT نیز از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این خودرو است. اما از نظر مشخصات فنی، Kwik R Plus Automatic تفاوت چندانی با نسخه های قبلی Kwik Automatic ندارد.

این خودرو همچنان از موتور 1.5 لیتری M15 با قدرت 87 اسب بخار بهره می برد که نیروی خود را از طریق گیربکس CVT به محور جلو منتقل می کند. تغییرات زیادی در کابین نسبت به مدل معمولی Quick R وجود ندارد با این حال به روز رسانی های جزئی در تجهیزات و امکانات رفاهی این خودرو انجام شده است. از جمله این آپدیت ها می توان به اضافه شدن صفحه نمایش لمسی 7 اینچی در بالای داشبورد اشاره کرد.

از دیگر تجهیزات و ویژگی های کوییک آر پلاس اتوماتیک می توان به کروز کنترل، فرمان دو دکمه ای، سیستم کنترل فشار باد لاستیک ها، سیستم ترمز ABS، EBD و BAS، دوربین دنده عقب و استارت دکمه ای اشاره کرد.

قیمت سریع کارخانه

نام تجاری مدل (سال ساخت) عملکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)

سریع به علاوه اتوماتیک

1403 | – سایپا

صفر

351,838,000