تمهیدات ارتباطی در آیین وداع مردم با پیکر شهید جمهور در شهرهای قم، تهران و مشهد

به منظور برقراری ثبات ارتباط و رفع نیازهای ارتباطی مردم در مراسم ختم خادم الرضا، آیت الله رئیسی در شهرهای قم، تهران و مشهد، مقدمات مختلفی پیش بینی و انجام شد.

به گزارش خبرگزاری موج


جواد گلم پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات رئیس جمهور استان قم با اشاره به مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام رئیسی امروز (سه شنبه) گفت: به دلیل محبوبیت حضرت حجت الاسلام رئیسی، مراسم امروز با استقبال چشمگیر مردم مواجه شد و از قبل پیش بینی حضور مردم بود، تمهیدات کافی برای رفع نیازهای ارتباطی در طول مسیر تشییع از حرم مطهر حضرت معصومه (س) تا مسجد مقدس جمکران اندیشیده شده است.

وی درباره اقدامات انجام شده توضیح داد: سه ایستگاه تلفن همراه قابل حمل در مسیر تدفین شهدای عزیز سرویس بلوار پیامبر(ص) شهر قم نصب شده است.

غلامپور تصریح کرد: با توجه به برنامه اخیری که برای برقراری پایداری ارتباط در مسجد مقدس جمکران انجام شد، نیمه شعبان سال گذشته علیرغم حضور خیل عظیم عاشقان و علاقه مندان به ائمه اطهار مهدی معاذ شاهد ارائه خدمات مناسب به کاربران بودیم که نسبت به گذشته رضایت بیشتر مردم را جلب کرد و اکنون این ایستگاه ها در حال خدمت رسانی هستند.

مرتضی رضایی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران نیز با اشاره به برگزاری دو آیین وداع مردم تهران با پیکر آیت الله رئیسی در مصلی امام خمینی (ره) و مسیر دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی گفت: به منظور بهبود پوشش ارتباطی مناسب مراسم وداع رئیس جمهور که امشب در مصلی تهران و فردا (چهارشنبه) در مسیر دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی برگزار می شود، در این مراسم با ایجاد سایت هایی برای موبایل به مردم و اقشار مختلف از جمله خبرنگاران. گوشی ها و ایجاد پوشش ارتباطی مناسب تا با مشکل مواجه نشوند.

وی افزود: از این رو علاوه بر تعداد زیادی سایت موجود در این مناطق، باید سه سایت تلفن همراه در مصلی تهران و سه سایت موبایل دیگر در جاده دانشگاه تهران به میدان آزادی ایجاد شود.

همچنین علی دلگیر مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی با توجه به برگزاری جلسه اضطراری برای تهیه و تامین لوازم مورد نیاز مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید آیت الله رئیسی در دفتر استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به پیش بینی حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع و تشییع پیکر آیت الله رئیسی در روز پنجشنبه در مشهد مقدس، پایداری ارتباطات و تامین ظرفیت تردد در مسیرهای تشییع از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. .

وی با بیان اینکه برای رفع نیازهای ارتباطی برنامه مشخصی از سوی متخصصان این اداره کل در نظر گرفته شد، افزود: بر این اساس 5 سایت سیار در فرودگاه مشهد، میدان 15 خرداد، میدان بسیج، میدان بیت المقدس و موزه مردم شناسی در نزدیکی باب الجواد مستقر است.

دلگیر تصریح کرد: همچنین 2 سایت موبایل در میدان بسیج و میدان طبرسی نصب و راه اندازی می شود.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها