تنها شرط برونکو برای بازگشت به پرسپولیس اعلام شد

تنها شرط برونکو برای بازگشت به پرسپولیس اعلام شد

رضا درویش برای دقایقی وارد یک برنامه تلویزیونی شد و پس از اعلام پایان همکاری پرسپولیس و یحیی گل محمدی در خصوص آینده نیمکت نشینی این تیم گفت: گزینه های زیادی معرفی شدند اما مهمترین آنها آقای برانکو بود. که یکی از اعضای هیئت مدیره آنها برای مذاکره با وی به امارات سفر کرد. دیدار بسیار خوبی بین محمد دلبری (عضو هیات مدیره پرسپولیس) و برانکو ایوانکوویچ برگزار شد. آنها در اقدامی حرفه ای اعلام کردند که برای مذاکره با هماهنگ کننده فدراسیون عمان آمده اند.

درویش ادامه داد: صحبت ها بسیار خوب و موثر بود. برانکو اعلام کرد که بحث مالی ندارم و پرسپولیس را دوست دارم و این تیم انتخاب اول من است.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص موانع همکاری با سرمربی کروات تصریح کرد: مشکل اینجاست که آقای برانکو به خانواده خود قول داده که عمان آخرین ماجراجویی او در خارج از اروپا خواهد بود. آنها اعلام کردند که تلاش می کنند خانواده را متقاعد کنند که یکی دو فصل دیگر را خارج از خانه سپری کنند و این بار به باشگاه پرسپولیس خدمت کنند.

و افزود: اگر شیطنتی از درون نباشد و خانواده برانکو با حضور او در ایران موافق باشند، برای مسائل دیگر اشکالی ندارد. با برانکو درباره مسائل مالی و قرارداد یک سال و نیم صحبت کردیم اما او اعلام کرد که به دلیل علاقه به پرسپولیس این مسائل را در اولویت نمی بینند.

رضا درویش گفت: تا چهارشنبه منتظر برونکو خواهیم بود و در صورت عدم همکاری به دنبال گزینه های دیگر خواهیم بود.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره وضعیت مالیاتی برانکو ایوانکوویچ اعلام کرد: مالیات او در ماه های اخیر پرداخت شده و فقط جریمه های دیرکرد باقی مانده است. با نامه ای به وزیر اقتصاد و رئیس سازمان مالیاتی کشور، مقرر شد این افراد از جرائم تبرئه شوند.