تهیه کننده امریکن آیدل متهم به تجاوز جنسی شد

«پائولا عبدل» خواننده و داور مسابقه معروف تلویزیونی امریکن آیدل از تهیه کننده این برنامه به اتهام تجاوز جنسی شکایت کرده است.

به گزارش خبرگزاری موج


به گزارش گاردین، پائولا عبدل اخیراً در لس آنجلس علیه نایجل لیتگو، یکی از مدیران تلویزیون بریتانیایی به اتهام آزار و اذیت های متعدد در طول تولید برنامه های استعدادیابی «آمریکن آیدل» و «تو فکر می کنی می توانی برقصی» شکایتی را ارائه کرد.

نه عبدل و نه لیتگو علناً در مورد این پرونده اظهار نظر نکرده اند و به درخواست های رسانه های مختلف برای اظهار نظر پاسخ نداده اند.

عبدل مدعی است که اولین حادثه آزار و اذیت در یکی از اولین فصل های سریال “American Idol” در اوایل دهه 2000 رخ داد و حدود یک دهه بعد، در یک جلسه کاری در خانه Lithgow در لس آنجلس اتفاق افتاد.

گزارش شده است که عبدل از نایجل لیتگو و شرکت‌های سازنده این برنامه‌ها به دلیل تجاوز جنسی، آزار جنسی، تجاوز جنسی و سهل انگاری شکایت کرده است.

Lithgow در سال 2013 پس از 12 سال به عنوان تهیه کننده مسابقه American Idol از این سریال اخراج شد.

به گزارش رسانه های آمریکایی، در پرونده دادگاه آمده است که عبدالله سال ها از ترس صحبت علیه یکی از برجسته ترین تهیه کنندگان برنامه های تلویزیونی رقابتی که می تواند به راحتی حرفه او را نابود کند و همچنین به دلیل قراردادهای حرفه ای که افشای آن را ممنوع می کند، خودداری کرده است. “همه چیز ممکن است”. اطلاعات تجاری محرمانه یا توهین آمیز تلقی شد، او سکوت کرد.

این شکایت بر اساس قانون آزار و اذیت جنسی و مسئولیت در کالیفرنیا تنظیم شده است که یک سال پیش اجرایی شد و به افراد اجازه می‌دهد حتی پس از انقضای مدت محدودیت‌ها در موارد تجاوز جنسی اقدام قانونی کنند.



آیا این خبر مفید بود؟