دادستان کرمانشاه: ادعای تجاوز جنسی به رانندگان کامیون ایرانی در عراق کذب است/ عامل انتشار این شایعه دستگیر شد. این فرد احتمالا به شبکه های دشمن متصل است/ سه نفر دیگر دستگیر شده اند

دادستان کرمانشاه: ادعای تجاوز جنسی به رانندگان کامیون ایرانی در عراق کذب است/ عامل انتشار این شایعه دستگیر شد.  این فرد احتمالا به شبکه های دشمن متصل است/ سه نفر دیگر دستگیر شده اند

روز جدید شهرام کرمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه گفت: کلیپی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن فردی با هدف اختلاف بین دو ملت ایران و عراق مدعی تجاوز به رانندگان کامیون ایرانی در عراق است. با بررسی های به عمل آمده این ادعا کذب محرز شد و سربازان گمنام امام زمان (عج) فرد مورد نظر را شناسایی و دستگیر کردند و هم اکنون در بازداشت و تحت بازجویی قرار دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه از دستگیری عامل نشر اکاذیب در فضای مجازی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

به گزارش دادگستری استان کرمانشاه، شهرام کرمی اظهار داشت: کلیپی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن فردی مدعی تجاوز به رانندگان کامیون ایرانی در عراق به منظور ایجاد اختلاف بین دو ملت ایران و عراق است.

وی بیان کرد: با بررسی های به عمل آمده این ادعا کذب محرز و موضوع در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار گرفت و سربازان گمنام امام زمان(عج) فرد مورد نظر را شناسایی و دستگیر کردند و هم اکنون در بازداشت به سر می برد. و در حال بازجویی

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه این فرد به کذب بودن ادعای خود اعتراف کرد، گفت: بر اساس شواهد و قرائن احتمالاً این فرد با شبکه ها و رسانه های مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران ارتباط دارد.

به گفته این مقام قضایی در کرمانشاه، بازجویی از این فرد همچنان ادامه دارد و سه نفر دیگر نیز در این رابطه دستگیر شده اند.

دادستان کرمانشاه با اشاره به دیدار اخیر مسئولان قوه قضائیه با مقام معظم رهبری گفت: ایشان در این دیدار خواستار رسیدگی جدی به موضوع نشر اکاذیب در فضای مجازی و در این ارتباط شدند و با توجه به تبعات منفی این معضل در جامعه، به شدت با ناشران همکاری می کند با محتوای جعلی که باعث نگرانی عمومی شود برخورد خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید