جسد گوگوش ۷۳ ساله سوژه باشگاه باندسوزی شد/ عکس

جسد گوگوش ۷۳ ساله سوژه باشگاه باندسوزی شد/ عکس

گوگوش خواننده محبوب ایرانی عکسی در باشگاه منتشر کرد. هیکل خوش فرم این خواننده 73 ساله طرفدارانش را در اینستاگرام شگفت زده کرد.

نام اصلی گوگوش است
نام اصلی او فای آتشین است که بازیگری را شروع کرده و اکنون خواننده است. پدرش صابر آتشین از اهالی شهر سراب آذربایجان شرقی و مادرش نسرین از مهاجران آذربایجان جنوبی هستند که بیشتر آنها ارمنی مسیحی هستند و نام هایی مانند نینوش، مینوش و گوگوش در بین آنها بسیار رایج است. به همین دلیل پدرش نام گوگوش را برای دختر زیبا انتخاب کرد اما سازمان ثبت احوال اجازه درج این نام در شناسنامه را نداد.

گوگوش چند بار ازدواج کرده؟
در سال 1346 در 17 سالگی با مردی به نام محمود قربانی ازدواج کرد و سال بعد صاحب پسری به نام کمبیر شد و سپس برای تحصیل موسیقی به فرانسه رفت. این زندگی بعد از 5 سال به طلاق ختم شد. گوگوش در سال 1354 با شوهر صمیمی ترین دوستش پوری بنایی به نام بهروز وشوگی ازدواج کرد اما این زندگی حتی یک سال هم دوام نیاورد و به طلاق دوم او انجامید. در سال 56 با همایون مصداقی صاحب چندین شرکت بیمه ازدواج کرد.

گوگوش در سال 1370 با مسعود کیمیایی کارگردان مشهور سینما ازدواج کرد و 9 سال بعد در سال 1358 به پیشنهاد یک گروه فیلمبرداری توانست با اخذ گذرنامه از اداره گذرنامه ایران را ترک کند. وی پس از حضور در کانادا با چندین کنسرت موافقت کرد و در سال 1361 از کیمیایی جدا شد و دو آلبوم در سال های 1362 و 85 منتشر کرد که با وی آشنا شد.

در حال حاضر در آمریکا زندگی می‌کند، چندین عمل جراحی زیبایی و خبر ازدواج گوگوش با همسرش که توسط رها اعتمادی خوانده می‌شود، او را هرازگاهی در صدر جستجوها قرار داده است.