عکس جسد یک نوجوان 16 ساله تهرانی در وسط خیابان

عکس جسد یک نوجوان 16 ساله تهرانی در وسط خیابان

روز جدید : اداره تصادفات پلیس راه تهران از فوت عابر 16 ساله ای که در بزرگراه زین الدین جایگزین تردد شده بود و نیسان با آن برخورد کرد و این عابر پیاده به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران به نقل از رئیس اداره تصادفات پلیس راه، گفت: ساعت 16 بعدازظهر دیروز تصادف فوتی نیسان توسط مرکز فوریت های پلیسی 110 به اپراتور منطقه 25 اعلام شد. و عابر پیاده در بزرگراه شهید زین الدین از شرق به غرب، بزرگراه امام علی (ع) متعاقبا اعلام می شود.

وی ادامه داد: ماجرا از این قرار بود که پنج معتاد متجاهر در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید زین الدین قصد عبور از بزرگراه را داشتند که در پی آن چهار نفر از آنها عبور کردند و یک نفر نوجوان بود. در همین لحظه وانت نیسان به دلیل تاخیر در دید و عدم توجه به جلو با وی برخورد کرد. مرحله.

عابر 16 ساله هنگام عبور از بزرگراه جان خود را از دست داد

سرهنگ شریفی گفت: بلافاصله پس از وقوع این حادثه، گروه 25 پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در محل حضور یافتند و در بررسی های انجام شده مشخص شد که علت تصادف ترکیبی از دو خطای 50 درصدی ناشی از عدم توجه راننده بوده است. به عابران پیاده (اتوبوس متخلف ماده 180 قانون راهنمایی و رانندگی) و 50 درصد از عابران پیاده به دلیل عبور غیرمجاز از بزرگراه به سمت مینی بوس می روند (عابران پیاده تخلف بند ت ماده 215 قوانین راهنمایی و رانندگی).

سرهنگ شریفی از عابران پیاده خواست هرگز از عرض بزرگراه ها برای رفت و آمد به آن سوی بزرگراه استفاده نکنند و همیشه از پل های عابر پیاده حتی اگر دور هستند استفاده کنند و به رانندگان توصیه کرد همیشه به جلو توجه کافی داشته باشند. مراقب حرکت عابران پیاده در معابر باشید.

دیدگاهتان را بنویسید