قتل خونین یک نوجوان در دعوای عاشقانه در وسط خیابان/ دخالت پلیس در قزوین

قتل خونین یک نوجوان در دعوای عاشقانه در وسط خیابان/ دخالت پلیس در قزوین

دادستان قزوین گفت: درگیری ۲ نوجوان در شهر اقبالیه منجر به مرگ مرد جوان شد.

چند روز پیش درگیری بین 2 نوجوان در یکی از خیابان های شهر اقبالیه به پلیس گزارش شد و تیمی از ماموران با حضور در محل جنایت متوجه شدند جوانی از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته است.

تحقیقات نشان داد مقتول جنایت به دختر جوانی علاقه مند بوده و با هم رابطه داشته اند اما با دیدن دختر جوان با پسر دیگری در خیابان به سمت آنها و صحنه درگیری دو جوان به راه افتاد. در خیابان اتفاق افتاد

در این درگیری پسر جوانی مورد اصابت چاقو قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.
جزئیات درگیری مرگبار 2 پسر در اقبالیه

حسین رجبی، دادستان قزوین با اعلام این خبر به رکنا گفت: درگیری دو نوجوان در یکی از خیابان های شهر اقبالیه منجر به کشته شدن یکی از آنها شد.

وی افزود: در این درگیری قاتل با چاقویی که در دست داشت به قفسه سینه مقتول ضربه زد و مقتول پس از انتقال به بیمارستان بر اثر خونریزی شدید جان باخت.

رجبی با بیان اینکه خانواده ها مراقب فرزندان خود باشند، گفت: از خانواده ها می خواهیم مراقب جوانان و نوجوانان خود باشند تا شاهد چنین جنایت هایی نباشیم.

دادستان قزوین در خصوص دستگیری متهم گفت: این افراد پس از فرار از محل حادثه توسط پلیس دستگیر و برای متهم پرونده قضایی تشکیل و اقدامات مقدماتی برای تحقیقات از سوی بازپرس انجام شد و رسیدگی می کنیم. جدی بودن پرونده به طور قاطع و سریع.

رجبی درباره قصاص اولیای دم گفت: قصاص حق اولیای دم است، اگر از حکم قصاص امتناع کنند مقتول از نظر کلی 10 سال حبس می شود اما اگر بخواهند. برای قصاص تا اجرای قطعی حکم به قوت خود باقی است که محقق می شود.

دیدگاهتان را بنویسید