جمهوری اسلامی ایران رئیس کمیته امور عمومی کنفرانس بین المللی کار شد



معاون نماینده ایران در ژنو با انتخاب کشورهای عضو سازمان بین المللی کار (ILO) رئیس کمیته امور عمومی یکصد و دوازدهمین کنفرانس بین المللی کار شد.

جمهوری اسلامی ایران ریاست کمیته روابط عمومی کنفرانس بین المللی کار را بر عهده داشت

به گزارش خبرگزاری موج


ماموریت این کمیسیون در این دور از کنفرانس بین المللی کار بحث و تبادل نظر در مورد لغو 4 کنوانسیون کار زیرزمینی زنان، مقررات ایمنی ساخت و ساز، آمار دستمزد و زمان کار و بازرسی کار در مناطق غیر شهری خواهد بود.

بر اساس اساسنامه سازمان بین‌المللی کار، کنفرانس می‌تواند با اکثریت مطلق لغو کنوانسیون‌هایی را که هدف خود را از دست داده یا به تحقق اهداف سازمان کمکی نمی‌کنند، تصویب کند. حذف این چهار کنوانسیون بخشی از فرآیند بازنگری در استانداردهای سازمان برای داشتن مجموعه ای از استانداردهای بین المللی کار قوی و به روز است.

کمیته روابط عمومی مهمترین نهاد تصمیم گیری فرعی کنفرانس بین المللی کار است. اعضای کمیته نمایندگان دولت ها، اتحادیه های کارگری و کارفرمایان از 28 کشور عضو سازمان بین المللی کار و معاونان آنها هستند.

جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای مؤسس و اعضای فعال سازمان جهانی کار است که در 26 سال گذشته به عنوان عضو هیئت مدیره و 26 سال گذشته هماهنگ کننده گروه آسیا و اقیانوسیه در این سازمان بوده است. سال ها. سال

یکصد و دوازدهمین اجلاس کنفرانس بین المللی کار دیروز 14 ژوئن 1403 رسماً در ژنو افتتاح شد.


آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها


نظرات ارسالی شما پس از تایید خبرگزاری موج در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

پیام های حاوی افترا و افترا منتشر نخواهد شد.

پیام های غیر فارسی و غیر مرتبط ارسال نمی شود.