جنبش حماس به عنوان یک مکتب فکری با بمب و موشک از بین نمی‌رود

وی با اشاره به اینکه امام فرمودند اسرائیل غده سرطانی است و تا زمانی که این غده از بین نرود شاهد جنایات وحشتناکی خواهیم بود، تصریح کرد: همه شاهدیم که سازمان های بین المللی و غربی های مدعی حقوق بشر تا آخر عمر سکوت کرده اند. دو ماه و فقط آنها اهداف شیطانی خود را دنبال می کنند.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس یادآور شد: شکست طوفان الاقصی برای رژیم صهیونیستی تاریخی و بی سابقه بود و هرگز قابل ترمیم نیست.

سردار شریف با اشاره به اینکه صهیونیست ها با بمباران غزه و اعزام مردم کرانه باختری به اردن در صدد بیرون راندن اجباری مردم این منطقه از سرزمینشان در صحرای سینا هستند، ادامه داد: این نقشه صهیونیست ها با مقاومت. مردم فلسطین شکست خورده است. علاوه بر این، آزادی گرفتاران در طوفان الاقصی نیز یکی از اهداف صهیونیست ها بود که با هوشمندی مقاومت مانند اسیر بی اراده حرکت می کنند. حماس منتشر نشد

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس تصریح کرد: رفتار هوشمندانه جنبش مقاومت در تبادل اسرا و حمله به ارتش صهیونیستی نشان می دهد که نهضت مقاومت از همه ابعاد طوفان الاقصی پیش بینی شده است. رژیم صهیونیستی نمی تواند اسرای خود را با پشتیبانی نیروهای نظامی خود آزاد کند. اما از آنجایی که این ادعا کذب است، همه دنیا متوجه شده اند رژیم صهیونیستی تا چه اندازه در حوزه اطلاعاتی ضعیف است.

سردار شریف خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی سه شکست اطلاعاتی داشت، اول اینکه در طوفان الاقصی به طور کامل شکست خوردند و دوم اینکه وقتی بیمارستان شفا را مرکز فرماندهی حماس اعلام کردند، اعتبار اطلاعاتی خود را از دست دادند و سوم. صهیونیست ها اعلام کردند که اسرای صهیونیست در همین بیمارستان نیز این ادعا کذب است و رژیم صهیونیستی در باتلاق فشار رسانه ای غرق شده است، از سوی دیگر خسارات رژیم صهیونیستی با وجود همه حمایت های آمریکا بی سابقه است. .

وی تصریح کرد: تلفات رژیم صهیونیستی در پیشروی در جنوب غزه قطعا بسیار سنگین تر از شمال غزه است. زیرا جنبش مقاومت در جنوب غزه قدرت مانور بسیار بیشتری دارد. امروز همه جهان شاهد این است که حماس که یک سازمان آزادیبخش است، بر رژیمی تا دندان مسلح و کاملاً مورد حمایت آمریکا و اروپا پیروز می شود.

رئیس ستاد انتفاضه و روز قدس افزود: همانطور که رئیس جمهور فرانسه در یادداشتی خطاب به سران رژیم صهیونیستی گفت حماس فقط یک گروه نیست، بلکه حماس تمام ملت فلسطین است. در واقع حماس یک مکتب فکری است که با بمب و موشک نابود نمی شود.

سردار شریف تصریح کرد: ایران بنیانگذار اصلی روز قدس است و مردم ما بیش از هر ملتی در جهان درد و رنج ملت فلسطین را درک کرده اند. ما معتقدیم بهترین راه حل برای حل بحران فلسطین نسخه شفابخشی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند و هرگز راه حل دو کشور راه حل درستی نیست زیرا صهیونیست ها نژادپرست و متعصب هستند.

وی خاطرنشان کرد: صهیونیست ها پس از گذشت 58 روز هنوز آمادگی توقف جنایت و نسل کشی را ندارند. زیرا آنها به دنبال پیروزی در غزه هستند. با گذشت زمان همه تاکید کردند که حماس قابل نابودی نیست و پیروزی رژیم صهیونیستی غیرقابل تصور است.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و یوم الله با بیان اینکه نباید حمایت های خود را به گونه ای سازماندهی کنیم که تصور شود شهادت مردم غزه به یک معضل روزمره و عادی تبدیل شده است، گفت: در میدانی. در حمایت از مردم ایران از ملت مظلوم فلسطین، سازمان هلال احمر نیز اقدامات مناسبی را انجام داده و کامیون های زیادی آماده اعزام به مصر هستند، هرچند کامیون ها از گذرگاه مرزی رفح ارسال شده اند، اما قطعا این میزان ارسال نمی شود. پاسخگویی به نیازهای مردم مظلوم فلسطین.