حملات پهپادی و موشکی همزمان حزب‌الله به شمال اسرائیل

بر اساس این گزارش، آژیرهای خطر به طور همزمان در مناطق عرب الارمشا، الون، حنیتا، یارا و جورین در منطقه غرب جلیل فعال شد.

در این رابطه، حزب الله لبنان وی در بیانیه ای اعلام کرد که جنگنده هایش تجهیزات جاسوسی پایگاه الملکیه را با موشک های هدایت شونده هدف قرار داده اند.

در مقابل، مبارزان اسرائيل آنها همچنین چندین منطقه را در جنوب لبنان بمباران کردند.

توپخانه رژیم صهیونیستی نیز با انجام حملاتی به مواضع اطراف شهرک ها در جنوب لبنان حمله کرد.

نوار مرزی لبنان و بخش شمالی سرزمین‌های اشغالی فلسطین در روزهای اخیر شاهد تشدید تنش‌ها بوده و مقامات رژیم صهیونیستی تهدید کرده‌اند که حملات گسترده‌ای را علیه لبنان انجام خواهند داد.

این درگیری ها در پی حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در لبنان و حملات موشکی شدید حزب الله به مواضع و پایگاه های رژیم صهیونیستی تشدید شد.

یک روز پس از تهاجم رژیم اشغالگر غزه به نوار غزه در 7 اکتبر، حزب الله لبنان اولین کشور در محور مقاومت بود که رسماً به عملیات فلسطینی طوفان الاقصی پیوست و حملاتی را در شمال فلسطین اشغالی انجام داد. سپس مرزهای لبنان و سرزمین های اشغالی فلسطین روزانه و تقریباً شبانه روزی تبادل آتش بین حزب الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی در جریان بود.

رسانه های یهودی گزارش می دهند که از آغاز نبرد طوفان الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چندین افسر و نظامی صهیونیست کشته و ده ها پایگاه نظامی آنها هدف حزب الله قرار گرفته است و به همین دلیل، … کابینه تندرو «بنیامین نتانیاهو» مجبور به تخلیه هزاران شهرک نشین از شمال فلسطین شد و برخی از شهرک نشینان خود نیز از منطقه گریختند.

اخیرا رسانه های یهودی فاش کردند که این شهرک نشینان صهیونیست تمایلی به بازگشت به خانه های خود ندارند و می گویند که کابینه نتانیاهو به سرنوشت آنها اهمیتی نمی دهد و آنها را رها کرده است.