حمله کاپیتان پرسپولیس به رکورد علی پروین

حمله کاپیتان پرسپولیس به رکورد علی پروین

امید عالیشاه کاپیتان 32 ساله پرسپولیس که در این فصل جایگاه نسبتاً ثابتی در ترکیب پرسپولیس دارد و در پست های مختلفی برای تیمش بازی کرده است، روز مهمی در دیدار با استقلال خوزستان خواهد داشت.

او در این بازی به رکورد 261 بازی با پیراهن قرمز رسید که پیش از این تنها علی پروین، محمد پنجعلی، حسین عبدی و سیدجلال حسینی به رکورد 261 بازی دست یافت و تنها دو بازیکن اول این رکورد را از دست دادند.

نکته جالب در مورد عالیشاه این است که او در سنی مناسب تر از همه این بازیکنان به رکورد آنها رسیده و در صورت تمدید قراردادش شانس خوبی خواهد داشت که حتی به رکورد 341 بازی علی پروین نزدیک شود.

سیدجلال حسینی در پایان لیگ بیست و یکم به این عدد رسید و با خداحافظی از فوتبال شانس عبور از رکورد 264 بازی محمد پنجعلی را از دست داد و حالا امید عالیشاه نیز در پایان فصل لیگ به یک پله صعود خواهد رسید. ، و در صورت جدایی شانس رسیدن رتبه دوم را از دست می دهد.

این در حالی است که وی 25 گل برای پرسپولیس به ثمر رساند و 50 پاس گل داد و به این ترتیب در مجموع 75 گل برای تیم باشگاهی سهم داشته است. عالیشاه علاوه بر پرسپولیس سابقه بازی در تیم های نفت تهران، راه آهن و تراکتورسازی (در لیگ برتر) را نیز دارد.