خوشحالی بازیکن واقعی از حضور/عکس امباپه

کیلیان امباپه رسما به رئال مادرید پیوست تا امشب این انتقال تاریخی را انجام دهد. باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه ای رسما از امضای قرارداد با کیلیان امباپه خبر داد. ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن با انتقال آزاد به رئال مادرید قهرمان اسپانیا و اروپا پیوست و به زودی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو از او رونمایی خواهد شد. قرارداد کیلیان امباپه با رئال مادرید 5 ساله (تا تابستان 2029) خواهد بود.

ستاره های رئال مادرید با آغوش باز از کیلیان امباپه استقبال کردند و یکی پس از دیگری به حضور ستاره فرانسوی در تیمشان واکنش نشان دادند. از وینیسیوس و رودریگو گرفته تا فدریکو والورده و اورلین شوامنی اولین کسانی بودند که به ستاره جدید رئال مادرید واکنش نشان دادند.

خوشحالی بازیکن واقعی از حضور/عکس امباپه واکنش رودریگو به پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید
ستاره خوش آمدید عکس شادی یک بازیکن واقعی در حضور امباپه واکنش رودریگو و وینیسیوس جونیور به پیوستن امباپه به رئال مادرید عکس شادی یک بازیکن واقعی در حضور امباپه یک بمب؛ واکنش فدریکو والورده به پیوستن امباپه به رئال مادرید عکس شادی یک بازیکن واقعی در حضور امباپه ادر میلیتائو: به کیلیان امباپه خوش آمدید… به شماره 16 چمپیونشیپ عکس شادی یک بازیکن واقعی در حضور امباپه ادواردو کاماویگا نیز با این عکس به خبر پیوستن امباپه به رئال مادرید واکنش نشان داد عکس شادی یک بازیکن واقعی در حضور امباپه آندری لونین نیز به خبر انتقال امباپه به رئال مادرید واکنش نشان داد
ستاره خوش آمدید