ابراز خوشحالی استقلالی ها از حضور سارق پرسپولیسی در استقلال

ابراز خوشحالی استقلالی ها از حضور سارق پرسپولیسی در استقلال

محمد نوری در خصوص انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در مصاحبه های قبلی گفته بودیم که جواد نکونام بهترین گزینه در بین گزینه های باشگاه بوده است. حضور او خواسته هواداران بود و خواهان بازگشت او به استقلال بودند. خدا را شکر نکونام انتخاب شد و سکان هدایت استقلال را در دست گرفت. نکونام کار سختی دارد و امیدوارم نیمکتی قوی داشته باشند و حواشی را رقم بزنند تا استقلال با توجه به اتفاقات سال گذشته قهرمان جام شود.

وی در ادامه افزود: هواداران استقلال مالک اصلی باشگاه استقلال هستند و در هوای سرد و گرم کنار تیم خود می ایستند. درخواست آنها حضور نکونام بود که بی انصافی نبود. گزینه هایی برای سرمربی استقلال وجود داشت که شایسته این تیم نبود اما نکونام بهترین گزینه بود. خجت کریمی با انتخاب نکونام توانست رتبه مثبتی کسب کند زیرا خواسته هواداران را برآورده کرد. کریمی تاکنون بخش اعظمی از بدهی باشگاه را پرداخت کرده و نظر مثبتی نیز دریافت کرده است، اما هنوز چند کار از جمله حل مسائل مالی و قرارداد بازیکنان پیش روی باشگاه است که باید انجام شود. مهمترین مسئله تزریق منابع مالی است که باید تامین شود. استقلال اگر دغدغه مالی نداشته باشد راحتتر می تواند به کارش ادامه دهد. نکونام باید جواب محبت و حسن نیت هواداران را با تعطیلی یک تیم خوب و منسجم بدهد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در واکنش به حضور مهدی هاشمی نساب در کادر فنی نکونام گفت: هاشمی نساب اگرچه در پرسپولیس هم بازی می کرد اما همیشه از استقلال تعریف می کرد. هر جا نکونام حضور داشت، هاشمی نسب بود. او به نکونام اعتماد دارد. قطعا حضور هاشمی نسب باعث می شود نیمکت استقلال سرکوب نشود. البته این را هم بگویم که پارسال انتقاد داشتیم که چرا همه از روی نیمکت استقلال بلند می شوند و اعتراض می کنند اما امسال می خواهیم نیمکت نشین ها ساماندهی شود. نیمکت استقلال باید قوی باشد تا از مشکلات سال گذشته جلوگیری کند. همچنین صحبت هایی مبنی بر حضور دستیار اسپانیایی در کادر فنی نکونام شنیده ایم که خوب است.

دیدگاهتان را بنویسید