خوشحالی پرسپولیسی ها به خاطر این اتفاق برای ستاره استقلال

خوشحالی پرسپولیسی ها به خاطر این اتفاق برای ستاره استقلال

نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قیم شهر میزبان استقلال تهران بود و در پایان با تساوی یک بر یک حریف با استعداد تهرانی را متوقف کرد و کار بزرگی انجام داد.

در این دیدار ارسلان مطهری ابتدا دروازه علیرضا حقیقی را باز کرد تا استقلالی ها پیش بیفتند اما در ادامه ایوب کلانتری هافبک باسابقه نساجی مازندران با ضربه محکم خود ورزشگاه شهید وطنی را منفجر کرد و توانست بازی را به تساوی بکشاند. در آن بازی استقلال موفق شد تنها یک امتیاز کسب کند و مقابل هواداران پرشور نساجی به تساوی برسد. این نتیجه علاوه بر تساوی سپاهان و آلومینیوم در اراک، به نوعی به سود پرسپولیس تمام شد و شاگردان یحیی گل محمدی در جدول امیدوارتر شدند. از سوی دیگر بازیکنان استقلال معتقد بودند در دقیقه 88 این دیدار مهدی کایدی پنالتی گرفت و عرب براقی داور بازی توجهی نکرد.

این در حالی بود که حمید مطهری، سرمربی نساجی مازندران که سابقه مربیگری در پرسپولیس را نیز دارد، در نشست خبری بعد از بازی گفت: مهدی کایدی بچه بوشهری است، کنار دریا زندگی می کند و دوست دارد شیرجه بزند. شیرجه رفتن خیلی خوب و این هم عادت آنهاست، آنها می خواهند خود را طلبکار همه داوران بدانند.

این مصاحبه و شوخی حمید مطهری با مهاجم تکنیکی و ستاره استقلال حسابی، هواداران پرسپولیس را به وجد آورد. هواداران پرسپولیس در فضای مجازی نظرات زیادی برای حمید مطهری گذاشتند و از او بابت این مصاحبه علیه مهدی کایدی ستاره استقلال تشکر کردند! البته یکی دیگر از دلایل قدردانی کاربران پرسپولیس در فضای مجازی، تعلیق استقلال رقیب سنتی است.

البته ناگفته نماند پس از پایان بازی استقلال و کسب یک امتیاز مهم توسط یکی از تیم های موفق لیگ برتر، تماشاگران پرشور نساجی مازندران به شدت حمید مطهری و شاگردانش را در ورزشگاه شهید تشویق و حمایت کردند. وطنی.

دیدگاهتان را بنویسید