خوشحالی پرسپولیسی ها از خداحافظی با گزینه مد نظر یحیی

خوشحالی پرسپولیسی ها از خداحافظی با گزینه مد نظر یحیی

رضا کوچانژاد مهاجم سابق تیم ملی که فصل گذشته در تیم زوله هلند بازی می کرد، امسال بدون تیم ماند و چند روز پیش خبر خداحافظی این ستاره از دنیای فوتبال منتشر شد.

ستاره 34 ساله سابق تیم ملی که سابقه دو دوره حضور در جام جهانی با تیم ملی را در کارنامه دارد، در فصول اخیر بارها با تیم های ایرانی به خصوص پرسپولیس ارتباط داشته است. تقریباً در تمامی نقل و انتقالات چند سال اخیر، خبر مذاکره پرسپولیس با کوچانژاد در رسانه های داخلی منتشر شده و حتی این بازیکن چندین بار با پیشنهاد رسمی پرسپولیس مواجه شده اما موفق به تست پیراهن این تیم نشده است.

هواداران پرسپولیس پس از خداحافظی با رضا کوچک نژاد در فضای مجازی شوخی جالبی با او کردند و گفتند تنها خوبی خداحافظی از کوچان نژاد در فوتبال این است که ستاره سابق تیم ملی دیگر در فصل نقل و انتقالات با پرسپولیس ارتباط نخواهد داشت. پرونده حضور او در فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس برای همیشه بسته شده است.

کوچانژاد از سال 1391 تا 1397 برای تیم ملی کشورمان بازی خواهد کرد. او در این 6 سال 44 بازی برای چیتاها انجام داد و 16 گل به ثمر رساند.

این مهاجم ایرانی سابقه بازی در تیم های هیرنوین، سنت ترویدن، آپوئل قبرس و زوله را در کارنامه دارد و آخرین تیم گوچی نیز زوله بود که از سال 2019 تا 2021 برای این باشگاه بازی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید