رکورد خاصی در انتظار گزینه مد نظر پرسپولیسی هاست

رکورد خاصی در انتظار گزینه مد نظر پرسپولیسی هاست

در آخرین دیدار مقدماتی جام جهانی مقابل لبنان با گلی عجیب که بیرانوند با باد شدید به ثمر رساند، امیر عابدزاده این فرصت را پیدا کرد تا شانس خود را در دروازه ایران امتحان کند. عملکرد خوب عابدزاده، بیرو را قبل از بازی با کره جنوبی روی نیمکت نشاند اما شماره یک در دیدار فینال مقابل لبنان به تیم ملی بازگشت.

بیرانوند با درخشش در جام جهانی و پنالتی کریستیانو به بخشی فراموش نشدنی از دروازه بانان ایران در تاریخ جهان تبدیل شده است، اما با توجه به سن و سالی که دارد، اگر آمادگی خوبی داشته باشد و رکورد خود را ارتقا دهد، می تواند در سال های آینده در تیم ملی ایران حضور داشته باشد. دفتر در تلاش برای شکستن رکورد بیشترین مسابقات ملی تمیز است.

دروازه بان شماره یک تیم ملی با کلین شیت مقابل لبنان برای سی امین بار دروازه ایران را بسته نگه داشت. این دروازه بان با هفت کلین شیت بیشتر در رده چهارم با بیشترین گل تمیز نسبت به ناصر حجازی قرار دارد و بالای سر خود سه دروازه بان بازنشسته یعنی ابراهیم میرزاپور، احمدرضا عابدزاده و مهدی رحمتی را می بیند.

علیرضا بیرانوند با 6 کلین شیت در صدر این جدول قرار خواهد گرفت. بازی او با امیر عابدزاده هم در ترکیب تیم ملی ایران برای جام جهانی قطر جالب خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید