روزهای خاصی در انتظار کاپیتان های پرسپولیس و استقلال است

روزهای خاصی در انتظار کاپیتان های پرسپولیس و استقلال است

سیدجلال حسینی به عنوان پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر در آستانه بازنشستگی قرار دارد و باید دید در پایان فصل چه تصمیمی برای آینده ورزشی خود خواهد گرفت. سیدجلال انصافا نقش بسیار مهمی در قهرمانی های بعدی پرسپولیس داشته است و حتی منتقدانش هم نمی توانند کتمان کنند که کمتر فوتبالیستی در این درجه در خدمت تیم باشد و با تمام وجود بازی کند. سیدجلال امسال در 40 سالگی عملکرد قابل قبولی داشت و هر بار که به میدان می رفت اگر بهتر از سایر مدافعان پرسپولیس نبود ضعیفتر به نظر نمی رسید. البته اگر قصد خداحافظی دارد، یحیی و باشگاه پرسپولیس باید بهترین امتیاز را به او بدهند تا به نوعی زحمات این بازیکن ارزیابی شود. البته از این پس مشخص نیست در پایان فصل چه اتفاقی می افتد اما باید به احتمال خداحافظی سید جلال فکر کرد، به خصوص اگر مدافعانی مثل کنعانی ها و شجاع خلیل زاده مجبور به بازگشت به پرسپولیس شوند.

در صورتی که کاپیتان پرسپولیس هنوز در 40 سالگی بازی می کند اما کاپیتان استقلال در 34 سالگی روی نیمکت می نشیند و مجیدی کمتر برای او بازی می کند. البته هر مربی به آمادگی بازیکنانش نگاه می کند و تصمیم می گیرد و در این مورد ایرادی به مجیدی نمی شود اما قرارداد وریا گفوری در پایان فصل به پایان می رسد و باید دید چه تصمیمی برای او گرفته می شود؟ خیلی ها می گویند ورا حداقل یک فصل دیگر می تواند بازی کند اما مشکل اینجاست که وریا بعد از حضور صالح حردانی بازی نمی کند و کوین یمگا فقط در همان پست ورا بازی می کند. البته اگر او برای فصل های قبل آماده بود، هیچ بازیکنی نمی توانست در استقلال روی نیمکت بنشیند، اما به هر حال سن کاپیتان استقلال بالا رفته و این میزان نیمکت نشینی برای آنها خوب نیست.

اینکه در پایان فصل چه تصمیمی برای کاپیتان های پرسپولیس و استقلال گرفته می شود بسیار مهم است. آنها خدمات زیادی انجام دادند، اما در مجموع فصل خوبی را پشت سر نمی گذارند و این نگرانی وجود دارد که فصل آینده آنقدرها بازی نکنند. شاید آنها به تدریج به کادر مربیگری ملحق شوند و در سال های اخیر تصمیم به حضور در تیم های دیگر بگیرند، اما ماندن سیدجلال و وریا در پرسپولیس و استقلال بسیار مهم است. به خصوص سیدجلال که در این سال ها تکیه گاه خط دفاعی پرسپولیس بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید