پیشنهاد استقلال به کاپیتان تیم ملی در روزهای حساس

پیشنهاد استقلال به کاپیتان تیم ملی در روزهای حساس

در روزهای گذشته اخباری مبنی بر پیشنهاد باشگاه استقلال به احسان حاج صفی منتشر شد که با شرایط فعلی این باشگاه همخوانی ندارد. شاید اگر باشگاه استقلال مدیریت باثباتی داشت، می شد چنین خبری را نزدیک به واقعیت دانست، اما این خبر درست در روزهایی منتشر شد که مدیریت باشگاه استقلال تغییر کرد و تردیدهای زیادی در مورد ادامه کار مدیران فعلی وجود دارد و اینطور نیست. مشخص است که آیا اعضا در ماه های آینده در باشگاه استقلال حضور خواهند داشت یا خیر.

در چنین شرایطی بعید است مدیران استقلال به فکر جذب بازیکن جدید برای فصل آینده باشند. مدیرانی که حتی نمی دانند چند ماه دیگر در این باشگاه خواهند بود یا نه! از سوی دیگر، اگر باشگاه استقلال آنقدر وضعیت مالی خوبی دارد که از قبل به فکر جذب یکی از فوتبالیست های آماده ایرانی که در لیگ یونان فعالیت می کند، افتاده است، بهتر است سرمایه کافی برای پرداخت بدهی استراماچونی را تامین کند تا اینکه بایستد با بحران های بزرگتری که آینده آن را تهدید می کند

اضافه شدن چنین اخباری بیشتر به نفع باشگاه استقلال است تا بازیکنانی که احتمالاً می خواهند بازار مالی مطلوب تری برای خود ایجاد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید