دولت از افزایش دستمزد کارگران، کارمندان و مستمری بگیران ابراز خوشحالی می کند/ دستمزد ملت را 20 درصد افزایش می دهد.

دولت از افزایش دستمزد کارگران، کارمندان و مستمری بگیران ابراز خوشحالی می کند/ دستمزد ملت را 20 درصد افزایش می دهد.

یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: آقای رئیس جمهور امروز واقعا باید به فکر معیشت و متاسفانه حتی معیشت این ملت بزرگ باشیم.
پ

روح الله حضرت پورتلاتپه در جلسه علنی امروز (سه شنبه 11 اسفندماه) شورای اسلامی در سخنانی گفت: ملت بزرگ ایران در 44 سال گذشته با پوست و گوشت خود از مرزها و سرزمین ایران محافظت کرده اید. استخوان و تاریخ.دهن به این حماسه ها، اما چه حیف که در نفس این دوران سرنوشت ساز دشمن داخلی با نگاهی به ظاهر موجه در ظلمت غفلت شده و آهسته آهسته ملت مقاوم ایران سرخورده وارد دژهای ما شد.

نماینده مردم ارومیه ادامه داد: دشمن داخلی کیست؟ دشمن داخلی مدیران عناصر و جریانات خیانتکار هستند که به دلایل مختلف از میانجی گری، باندبازی گرفته تا ناکارآمدی و اظهارات مخرب، مسئول وضعیت کنونی کشور هستند. با برچسب زدن به شخصیت های سیاسی و اجتماعی و کج گویی به قانون اساسی کشور.

این نماینده مجلس تصریح کرد: دشمن صنعت خودرو به نام خودرو تابوت مرگ را به مردم می فروشد و این همان نظامی است که به بهانه حمایت از تولید ملی، بی کیفیت، خون ملت را در جام ریخت. ماشین ها به قرعه کشی و ضرابخانه فروخته می شود و به قیمت های بالا به مردم می دهد. دشمن جریانی است که آینده کشور را به معجزه گره زد و این گروه شیفته تحریم و انزوا و درگیری های بین المللی است.

وی گفت: مردم عزیز ایران آخرین باری که از این تریبون با شما صحبت کردم و نسبت به وضعیت بحرانی کشور و ضعف کابینه نابلد هشدار دادم، ارزش پول ملی امروز دو برابر شد و نرخ امید خروج از این بحران‌ها روشن‌تر و در دسترس‌تر دیده می‌شد، اما امروز به دلیل بی‌احتیاطی و ناکارآمدی گروهی از مدیران که خود را منجی محرومان می‌دانند، اعتماد ملت و اعتماد به نفس است. توانایی کشور برای غلبه بر شرایط فعلی آسیب دیده است.

حضرت پور تأکید کرد: آقای رئیس جمهور امروز واقعاً باید به فکر معیشت و متأسفانه حتی خوراک این ملت بزرگ بود، تورم در این مملکت آنقدر شدید است که کار از شکاف و وادی و عیب طبقاتی فراتر رفته است. پشت صاحبان اصلی این انقلاب یعنی مستضعفین بر کارگران و حتی کارمندان چیره شد، چه بگوییم در مورد مستمری بگیران که ما از آنها بسیار شرمنده هستیم.

این نماینده مجلس گفت: در حالی که خط فقر در این کشور 18 میلیون تومان اعلام شده و اکنون نمی توانند نرخ تورم را بیان کنند، دولت با تملق دستمزد کارگران، کارمندان و مستمری بگیران زیر 10 میلیون تومان را افزایش می دهد 20 درصد حق را در رأس ملت قرار داده مگر این انقلاب آمده است که حقوق مظلوم را از ظالم، حقوق کارگر را از سرمایه دار و حق ملت را از مدیران ناکارآمد بگیرد؟ مگر اینکه این ملت به آقای رایضی اعتماد کنند تا درگیری مردم با رانت خواران و دلالان خودرو را خاتمه دهند، مگر اینکه با افزایش روزانه نرخ ارز، افزایش قیمت تمام شود و آرامش و آسایش به زندگی مردم و عصر برگردد. ابرها به پایان می رسد. بدهکار و رانت خوار می شوند.

وی گفت: مردم آگاه ایران، من نجیب نیستم، بلکه فرزند شهید متولد روستا هستم و با حمایت اعتماد مردم فرهنگ ارومیه برای حفظ حقوق عمومی و قانونی شما اینجا هستم. جالب است که برخی حمایت از حقوق مردم توسط نمایندگان مجلس نامشروع تلقی می شود.» داده شده و از نمایندگان مردم می خواهند که تسلیم شوند و سکوت کنند، مردمی که چشمان خود را بر کسب و کار و فعالیت خود در پشت دیوارهای اینترنت می بندند، سپس آنها خواهند دید که خانواده ها و فرزندان مدافعان محدودیت و حمایت از شرکت های آمریکایی و کانادایی فروشنده فیلترشکن هستند و از طرف دولت برای خود کیسه درست کرده است.

حضرت پور افزود: ملتی که با صبر و حوصله کم می خورند و کم می پوشند، بعد اظهارات عجولانه و افراط و تفریط بر دل و پشتشان می آید و تنها پناهشان رهبری است که هوشمندانه همه گروه ها را متحد کند. افکار و لایه های انقلاب را در بر می گیرد و پدرانه با صدور فرمانی ارزشمند بر ضرورت وحدت ملی تاکید می کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ایران اکنون است، ایران همه گروه ها، افکار، اقوام و اقلیت ها هستند، ایران عزیز سرزمین غنی ای است که نباید خالی از نخبگان باشد، جوانان آینده دار، ایران متعلق است. به همه و هیچ کس نمی تواند یک شهروند ایرانی را به دلیل عقاید و دیدگاه هایش مجبور به مهاجرت کند. خون هزاران شهید حاج قاسم و باکری در رگهای ایران جاری است و هیچکس اجازه ندارد پسران و دختران ایرانی را که ثمره 44 سال انقلاب هستند از آینده این کشور ناامید کند. من باور دارم.

دیدگاهتان را بنویسید